פסטיבל שן הזהב

רבני העיר העתיקה מודים לשר זאב אלקין: "מזער נזקים"

לאחר שגורמים פוליטיים טענו כי השר זאב אלקין אחראי לפסטיבל 'ממלכת שן הזהב' בעיר העתיקה בירושלים, רבני עיר העתיקה מודים לשר על השתדלותו למזער את הנזקים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר זאב אלקין (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

לאחר ימים ארוכים בהם ניסו גורמים פוליטיים לטעון כי השר זאב אלקין הוא האחראי לפסטיבל 'ממלכת שן הזהב' בעיר העתיקה בירושלים, המנוגדת לרוח התורה, מגיע מכתב ההודאה מרבני העיר העתיקה.

במכתב ששיגרו רבני העיר העתיקה לשר אלקין נכתב: "לכבוד ידידנו הנעלה השר לעניני ירושלים חה''כ זאב אלקין הי''ו אוהב ירושלים. הנדון: עזרתך לתושבי ירושלים בדבר פסטיבל 'תרבות של קרקס'".

"בשם וועדת הרבנים", כותבים הרבנים, "ובשם תושבי ירושלים רצינו לומר לך מילת תודה על השתדלותך הגדולה למזער את הנזקים, אף שהדבר היה ברגע האחרון ממש".

הרבנים הוסיפו כי "בהזדמנות זו נמליץ מאוד למנות מטעמנו לדירקטוריון הרל''י, תושב הרובע היהודי, כדי שבעתיד לא יווצרו סיטואציות מורכבות ומיותרות".

בסיום מכתב מברכים רבני העיר העתיקה את השר אלקין: "אנו מאחלים לך חג שבועות שמח וברכות על שתוף הפעולה הפורה בעבר בהווה ובעתיד. יישר כח על עבודת הקודש שאתה עושה עבור כל תושבי ירושלים ועבור עם
ישראל. כאן בארץ הקודש, ומחוצה לה".

בסביבת השר אלקין אמרו הבוקר ל"כיכר השבת": "אנו מביעים כאב על כך שגורמים מסוימים ניסו להטעות את הרבנים ולהכתים את שמו של השר".

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הצבת שמו של אלקין כמי שכביכול היה חלק מהאירוע הבעייתי בעיר העתיקה, הוא חלק מהמירוץ לראשות עיריית ירושלים: מתברר, כי גורמים ממחנה אחד המועמדים לראשות העיר הפיצו את שמו של אלקין כמי שאחראי לאירוע, למרות ההכחשות שלו גם בשידורי הרדיו החרדים, ומיהרו לפנות לרבנים בכירים שיחתמו על מכתבים לשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר