לקראת ההפגנה בגבול

בחורי ישיבות מפוחדים - בסרטון החמאס • צפו

מערכת הביטחון בכוננות רבה לקראת 'צעדת השיבה' של תושבי עזה לעבד גדר הגבול עם ישראל. חמאס, יוזם ההפגנות ה"עממיות", בעוד סרטון הפחדה - שנפתח באזעקה • צפו (בארץ)

(צילום: מתוך פייסבוק)

חמאס ממשיך לנסות להפחיד את אזרחי ישראל, בדגש על תושבי עוטף עזה, לקראת "צעדת השיבה" המתוכננת החל מהיום (שני) לרגל 'יום הנכבה' והעברת שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים.

בסרטון חדש שהפיק ארגון הטרור, נפתח באזעקה ובפנייה ישירה "אל תושבי עוטף עזה: ממשלתכם מטילה עלינו מצור חונק, והפכה אתכם למגן אנושי בפני חזרתנו אל אדמותנו - ולא נשלים עם זה".

אנו נחזור אל אדמותנו בכל מחיר, ואין לנו מה להפסיד. אנחנו לא נמות ולא נישבר, אנחנו אך ורק ננצח...", מתחייב חמאס, על רקע מראות של תלמידי ישיבה מבוהלים בעת אזעקות צבע אדום בשטחי ישראל.

במקביל, בעזה כבר החלו מפגינים פלסטינים להסיר את התלולית שממזרח לאלבורייג' - אחד המכשולים שהציבה ישראל בגבול כדי למנוע מהם להסתער על גדר המערכת לכיוון ישראל. צה"ל מצידו נערך לכך שרבבות פלסטינים יגיעו היום להפגנות במוקדי החיכוך לאורך גבול הרצועה, וינסו לחטוף חיילי צה"ל בחסות הפרות הסדר, לפגוע בתשתיות ביטחוניות על הגדר ולהצית כלים הנדסיים.

ההערכות הן, כי אלפי עזתים ינסו לפרוץ את הגדר שעד כה לא נחצתה, על אף ניסיונות רבים מאז החל קמפיין "צעדת השיבה" לפני כחודש וחצי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר