צפו בתיעוד הדרמטי

בין שמיים לארץ: פעוטה נלכדה על חלון בבני ברק

תיעוד שהפך לוויראלי ברשת, מציג פעוטה שנלכדה בין שמיים לארץ, על חלון בבניין של עמותת "עזר מציון" בבני ברק וכמעט נפלה לקרקע. אנשים ששהו בבניין הצילו את חייה. צפו (בארץ)

(צילום: אנשי הדממה)

תיעוד שהפך לוויראלי ברשת, מציג פעוטה שנלכדה בין שמיים לארץ, על חלון בבניין של עמותת "עזר מציון" בבני ברק וכמעט נפלה לקרקע. אנשים ששהו בבניין הצליחו לתפוס אותה ברגע האחרון ולהציל את חייה.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נשמעת אישה אומרת: "תראו באיזו סיטואציה אני נמצאת. יש פה ילדה שיצאה מהחלון, והראש שלה זה מה שעוצר אותה לצאת. אמאל'ה, איזה פחד. השם ירחם. שמישהו יבוא להציל אותה, זה כל כך מלחיץ".

כאמור, בני אדם ששהו בבניין הצליחו לחלץ את הפעוטה ללא פגע.

מארגון עזר מציון נמסר בתגובה: "ילדה הלומדת באחד הגנים במרכז הארצי טיפסה על מיטת פיזיותרפיה, מעדה דרך חלון ציר ונתקעה בתוכו. הצוות המקצועי של הגן, ששהה עם הילדים באותה עת, זיהה את האירוע שהתרחש בתוך שניות, פעל במהירות וחילץ את הילדה בתוך זמן קצר - ללא כל פגע".

"חשוב לנו להבהיר כי מדובר בגן לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הפועל תחת תקני הבטיחות הנדרשים וצוות מקצועי מלא. מדי שנה מאשר יועץ בטיחות את המבנה ומתקניו ולמקום גם אישור משרד החינוך המתחדש מדי שנה.
מדי תקופה מתקיים מעקב מדוקדק אחר מפגעים וליקויים".

"זה אירוע הבטיחות הראשון מסוג זה שקורה בגנים אלו. אנו ב'עזר מציון' נפעל לבדוק את המקרה לעומק ולפעול למניעת הישנות מקרים דומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר