שר התורה בבית האדמו"ר

גדולי הדור על אתגרי התקופה: "לימוד תורה הוא התרופה"

מרן הגר"ח קנייבסקי והאדמו"ר מויז'ניץ נועדו השבוע יחד ודנו באתגרי התקופה, כאשר גדולי ישראל הסכימו כי לימוד התורה הוא התרופה וכי צריך שלום ואחדות כדי לעמוד מול פיתויי הרחוב (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ח קנייבסקי והרבי מויז'ניץ (באדיבות המצלם)

בערב ראש חודש סיון התקיים מעמד מיוחד לתפילת השל"ה לישועת כלל ישראל ולחינוך הילדים במעונו של האדמו"ר מויז'ניץ בהשתתפותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

לפני הכינוס נועדו גדולי הדור הרבי מויז'ניץ ושר התורה בחדרו הפרטי של האדמו"ר.

ל"כיכר השבת" נודע כי גדולי ישראל שוחחו על אתגרי התקופה והדור ועל הצורך בליכוד השורות על מנת שנוכל להם.

גדולי הדור שוחחו ארוכות על השפעת הטכנולוגיה על נפש הדור, כמו שאר אתגרים ופיתויים שמאתגר הרחוב את נפש העוללים, אשר על מנת להתמודד איתם נדרשת התייצבות מאוחדת של כלל הציבור, כאיש אחד בלב אחד, כמו שמצינו בקבלת התורה.

"לימוד התורה הוא המגן והתרופה של הדור, אך ישנם צעירים שזקוקים ליד מכוונת וסיוע על מנת שיוכלו גם הם לשבת באוהלה של תורה", אמר הרבי לשר התורה שהסכים עם הדברים.

האדמו"ר הזכיר את הקשר שהיה בין מרנן בעל החזון איש ובעל הקהילות יעקב לסבו הרבי בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ ואמר כי רק האחדות בין המנהיגים הרוחניים היא זו שהובילה לתקומת היהדות החרדית ועולם התורה אחרי השואה.

מרן שר התורה השיב כי אכן נאמר בגמרא "אין כלי מחזיק ברכה אלא השלום", וכי האחדות בין צדיקי הדור מנהיגי ישראל הינה סמל ודוגמא.

הרבי הזכיר את אביו האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' שהיה תמיד מדבר על חובת ניצול הזמן ללימוד תורה ואמר כי מרן שר התורה הינו סמל איך לנצל כל רגע ורגע לתורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר