קטאר מעוניינת להשקיע באתר הקונסרבטיבי

ממשלת קטאר מעוניינת לרכוש מניות בשווי 90 מיליון דולר, באתר האינטרנט הקונסרבטיבי "ניוזמקס" שבבעלותו של כריס רודי, ידידו הקרוב של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (מדיה)

דוחא, בירת קטאר (צילום: שאטרסטוק)

ממשלת קטאר מעוניינת לרכוש מניות בשווי 90 מיליון דולר, באתר האינטרנט הקונסרבטיבי "ניוזמקס" שבבעלותו של כריס רודי, ידידו הקרוב של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. ההתפתחות מעידה על שינוי בעמדתו של האתר כלפי המדינה המוסלמית.

כפי שצייץ טראמפ כבר בשנת 2017, קטאר היא מממנת עיקרית של טרור נגד ישראל, כולל ארגון החמאס. בנוסף ישנם קשרים בין קטאר לבין איראן. האתר, שכאמור מקורב לטראמפ, סיקר את קטאר באור שלילי, פרסם מאמרים נגד תמיכתה בטרור ואף נגד מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, שתמך במדינת המפרץ.

באופן מעניין, בחודשים האחרונים פרסם "ניוזמקס" סיקורים אוהדים יחסית על קטאר. דיווח שפורסם באתר בישר על ביקור האמיר (מנהיג) של קטאר בארה"ב, ועל השקעה לכאורה של עד 250 מיליארד דולרים בארה"ב.

כאשר רודי נשאל על הפרסומים, הוא הכחיש אותם וטען כי מדובר בבדייה.

לפי דיווח באתר JNS, כחלק מקמפיין יחסי-ציבור משומן היטב, פנתה קטאר אל ניק מוזין, סגן מנהל מטה הבחירות של טד קרוז (הסנטור המייצג את הרפובליקנים בטקסס שבארה"ב), במטרה להביא יהודים קונסרבטיביים ונציגים ישראליים אחרים לבקר בקטאר. כתוצאה מהקמפיין אכן ביקרו במדינה מנהיגי קהילות רבות, ביניהם אפילו רבי מנחם גנאק, מרבני ה-OU (איחוד הקהילות האורתודוקסיות בארה"ב).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר