המו"מ בבית שמש

אחרי הפגישה: 'דגל' הציגה דרישות שעלולות לגרום לפיצוץ

במשא ומתן בין ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לבין נציגי דגל התורה בעירו, לקראת הבחירות המקומיות, העלו האחרונים שורת דרישות הכוללת תפקידים רבים, והצדדים חוששים מפיצוץ (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אבוטבול ומונטג. ארכיון (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

בסיום פגישת המשא ומתן בין נציגי דגל התורה המקומית לבין אבוטבול, שידרו הצדדים אופטימיות זהירה והצהירו כי הפגישה היתה חיובית.

• "אוירה חיובית" בפגישת 'דגל התורה' ומשה אבוטבול

ל"כיכר השבת" נודע, כי הדרישות שהציגו דגל התורה היו קבלת תפקידי סגנות ראש עיר, תיקי התכנון ובניה והחינוך ושליטה על המועצה הדתית, מה שעלול לגרום לקשיים במשא ומתן, ואולי אף לפיצוץ עתידי.

ראש העיר משה אבוטבול אומר ל"כיכר השבת", כי פגש בביתו את חברי דגל התורה ושלומי אמונים למעלה משעתיים: "הייתה אוירה טובה ונינוחה, כאשר כולם מבינים את גודל האחריות והרצון לשמר את העבודה המשותפת, שהיתה במשך עשור, כאשר ראש העיר מתנהל מול שותפים שונים ומגוונים ממפלגות רבות, ומאידך את הצורך בהתאמת הצרכים לגודלי הסיעות".

ראש עיריית בית שמש בראיון ל"כיכר השבת" (צילום: כיכר השבת)

"הובאו גם דרישות המתנגשות עם שותפים אחרים הנמצאים בקואליציה ומחזיקים באותם תיקים בדיוק, כך שאצטרך לבדוק היטב מול כל הגורמים, כולל הח"כים והשרים של ש"ס ואגודת ישראל, כיצד לעמוד בדרישות ובמשימות הללו".

יצוין, כי בתום הפגישה נקבע מועד לישיבה נוספת, בעוד כשבוע, מתוך תקווה לגשר בין הפערים. כעת נראה, כי המצב בעייתי יחסית זאת משום שדרישות דגל התורה מתנגשות כאמור עם אלו של שאר המפלגות החרדיות, כאשר אגודת ישראל מחזיקה כידוע בתיק החינוך וש"ס במועצה הדתית, וקשה לראות כיצד הם יוותרו על כך.

במהלך אחר הצהריים, כך נודע ל"כיכר השבת", התקשר ח"כ אורי מקלב, מי שבין השאר מנהל כעת את המגעים המוניציפליים מטעם דגל התורה, אל משה מונטג, חבר המועצה הבכיר של התנועה בעיר.

בשיחה הוא התעניין בשלומו לאחר שחרורו מהמעצר, ובעיקר שמע ממנו את פרטי הפגישה שכאמור התקיימה היום עם ראש העיר.

אורי מקלב (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר