"מדובר בחציית קו אדום חמורה"

חשש בבני ברק: חילול שבת של רכבת ישראל בתחומי העיר

הודעת רכבת ישראל על הפסקת השירות בין תחנות תל אביב ובני ברק בסוף השבוע מעוררת חשש בעיר החרדית מפני חילול שבת צפוי • רכבת ישראל: "פועלים בהתאם להוראות הממשלה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רכבת ישראל (צילום: Hadas Parush/Flash90)

פרסום ראשון • האם חילולי השבת ברכבת ישראל מגיעים גם לתחומי עיר התורה והחסידות בני ברק? את השאלה הזו שואלים כעת תושבי העיר החרדית, בעקבות הודעה שפרסמה רכבת ישראל בה נכתב על הפסקה זמנית של שירות הרכבות בין תחנות תל אביב ההגנה ובני ברק.

בהודעה נכתב כי השירות ייפסק מהלילה של יום חמישי, 24.5.18, בשעה 22.00 ועד יום שישי, 25.5.18, בשעה 18.00, ובין מוצאי שבת 26.5.18 עד יום ראשון 27.5.18 בשעה 5.00 בבוקר.

כאמור בהודעה אין התייחסות לשבת עצמה אולם זאת לדברי עסקנים חרדיים רק בשל העובדה כי אין לרכבת צורך לכתוב זאת משום שאין נסיעות בקו זה בשבת.

ההודעה של רכבת ישראל

לדברי העסקנים, מדובר במעקף של רכבת ישראל שמנסה מחד לעמוד בכללים ולהודיע לציבור על קיום העבודות בסוף השבוע ומאידך לטשטש את העובדה שהעבודות יתקיימו גם בעיצומה של שבת קודש תוך כדי חילולה בפרהסיה.

"מדובר בחילול שבת בפרהסיה סמוך ונראה לעיר בני ברק שחרתה על דגלה את נושא שמירת שבת קודש", הם מתריעים. "מדובר בחציית קו אדום חמורה ואנו מקווים כי כולם יתעשתו ויסייעו למנוע את חילול השבת|.

ברכבת ישראל סירבו להגיב לפניית "כיכר השבת" והבהירו כי לגבי עבודה בשבת יש לפנות למשרדי הממשלה הרלוונטים. "אנחנו לא עוסקים בזה ופועלים בהתאם להוראות הממשלה בנושא", נמסר.

בנוסף טענו ברכבת ישראל כי העבודות המתוכננות הן רק באיזור תחנת אוניברסיטה. "המשמעויות לנוסעים בתחנת בני ברק הן נגזרת לעבודות הללו", ציינו ברכבת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר