בעקבות "כיכר השבת"

הנהג האלים הורחק לתמיד מקווי "הציבור החרדי המכובד"

התיעוד המרתיח של נהג המטלטל אוטובוס עם נוסעים מבוהלים והתלונות נגד התנהגותו המשפילה חרדים - שנחשפו ב"כיכר השבת" - הובילו את חברת 'נתיב אקספרס' להרחיקו מקווי החרדים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנהג, וילדה מבוהלת מהתנהגותו (באדיבות המצלם)

יום לאחר שפורסמו ב"כיכר השבת" תלאותיהם של מאות נוסעים חרדים בקו 987 שבין חצור הגלילית לבית שמש, בשל התנהגותו האלימה לטענתם של נהג אלים במיוחד, הוא זומן לבירור הדברים מול הנהלת חברת נתיב אקספרס המעסיקה אותו.

• קללות ואיומים באלימות: הנהג שמתעלל בנוסעים החרדים

בבירור זה אומתו התלונות על התבטאויותיו הקשות כלפי החרדים, באחת מהן הוא נשמע כזכור אומר "תידחסו פנימה, חרדים יודעים להידחס", תוך כדי שהוא דוחף בכוח כמה וכמה ילדים לאותו מושב.

לאחר הבירור, אף ננקטו נגדו הליכים משמעתיים, שכללו גם את הוצאתו ממצבת הנהגים של קווים המשרתים את "הציבור החרדי המכובד", כהודעת החברה היום (רביעי).

כזכור, פניות רבות נשלחו לחברת נתיב אקספרס נגד נהג זה, אך אלו לא זכו להתייחסות ראויה ומתבקשת. יצויין, כי גם כעת, לאחר בירור ואימות התלונות הקשות כלפיו, לא נקטה החברה בצעד מתבקש של פיטוריו.

תיעוד אחת ההשתוללויות, שנגמרו בפציעת נוסעת

כפי שדווח, הנהג המדובר איים יותר מפעם אחת על הנוסעים, לא הסכים להנמיך את עוצמת הרדיו, כיבה את המזגן ונסע לאט בכוונה, ובאחת מהפעמים אף טלטל את האוטובוס קדימה ואחורה, עד כדי שאחת הנוסעות נפלה, נחבלה ופונתה לבית החולים.

כאמור, מחברת נתיב אקספרס מעדכנים היום: "נערך בירור מול הנהג, ממנו עלה כי הוא אכן התבטא באופן לא ראוי ולא מכובד כלפי מי מהנוסעים. בהתאם, הנהג זומן לשיחת בירור והוזהר בנושא. בנוסף, ננקטו נגדו הליכים משמעתיים, והוא הוצא ממצבת הנהגים של קווים המשרתים את הציבור החרדי המכובד".

"חברתנו, נתיב אקספרס השייכת לקבוצת עפיפי", מסר דובר החברה, "חרתה על דגלה מתן שירות מיטבי לנוסע, המתבטא ביחס של כבוד ואדיבות לנוסעים ללא קשר למוצאם או לאמונתם, והמקרה הנדון עומד סתירה מוחלטת לערכים אלו".

הדובר הוסיף: "אנו מקווים שבכך הסרנו עשב שוטה, ומקרים דומים לא יישנו בעתיד. פנייה בנושא, מסייעת לנו לשפר באופן מתמיד ושוטף את השירות לנוסע, שכאמור מהווה נדבך עיקרי ומרכזי בפעילותנו".

"אנו בטוחים שמקרה מעין זה לא יקרה שנית, ואנו תקווה שהנוסעים בקווי חצור הגלילית, בית שמש ושאר קווי השירות, ימשיכו ליהנות משירותי התחבורה הציבורית הבטוחים, האדיבים והנוחים שאנו מעניקים", מסיימת את הודעתה החברה - שמתמודדת כעת במכרז על הפעלת קווים פנימיים באשכול בית שמש.

יצוין, כי בשבוע הקרוב צפוי מפגש של תושבים מבית שמש ומחצור הגלילית עם הנהלת החברה, כשזו צפויה להתנצל בפניהם ולהתחייב על הגברת הקשר עם תושבי הערים הללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר