תמונת בית המקדש

השגריר האמריקני: "דחפו לי תמונה, אני נבוך יותר מהפלסטינים"

שגריר ארה"ב דייויד פרידמן מגיב לתמונתו לצד הדמיה של בית המקדש שפורסמה לראשונה ב'כיכר השבת'. "הייתי נבוך מאוד, פשוט דחפו לי את התמונה וצילמו", כך הוא טוען (חדשות,ארץ)

דיוויד פרידמן. הובך (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שגריר ארה"ב בירושלים, דיוויד פרידמן, מתייחס הערב (רביעי) לסערה שפרצה בעקבות צילום תמונתו על רקע הדמייה של ירושלים ללא המסגד המוסלמי בהר הבית - ואומר כי הובך מאוד מהמעשה. לדבריו, "דחפו אליי את התמונה וצילמו".

"הייתי נבוך מאוד, נבוך יותר מכל פלסטיני אחר, כשראיתי את התמונה שלי לצד הפוסטר הזה. מישהו פשוט דחף אותו לפניי וצילם. כמובן שזה לא מקובל עליי ושארה"ב מכבדת את הסטטוס קוו בהר הבית. זה פשוט מצער".

פרידמן והתמונה שעוררה סערה (צילום: כיכר השבת)

דובר חמאס פאוזי ברהום אמר הערב כי "התנהגותו של שגריר ארה"ב משקפת את חומרת השותפות האמריקאית עם הכיבוש הישראלי במלחמה על קודשי הדת של העם הפלסטיני והאומה הערבית והאסלאמית כולה".

"ההתנהגות הנועזת של השגריר האמריקני נועדה להרוס ולהחריב את מסגד אל-אקצא. נדרשים צעדים מוסלמיים רציניים כדי להגן על המסגד, לחזק את העמידה האיתנה של העם שלנו בירושלים ולאמץ אסטרטגיה חזקה ויעילה אל מול כל התוכניות האמריקניות וישראליות המתמקדות בזכויות הקדושות שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר