ניסה להבריח טלפונים לכלא, נתפס ונעצר

חשוד פלסטיני נתפס ביום שלישי מנסה לחצות את גדר הביטחון באיזור א-ראם, הוא שוחרר לאחר חקירה. אלא שלמחרת, נתפס שוב אך בדרך לכלא התגלה כי הוא מנסה להבריח טלפונים לאסירים (משטרה)

הטלפונים (צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי מג"ב עצרו אמש (רביעי), בפעם השנייה, פלסטיני שניסה לעבור מעל גדר הביטחון שבגזרת עוטף ירושלים, רק שבפעם השנייה ורגע לפני שהוא נכלא בכלא עופר, הוצאו מתוך גופו 6 מכשירים סלולריים אותם על פי החשד ניסה להבריח לאגף הביטחוני.

בשעות הערב של יום שלישי זיהתה תצפית של גדוד האיסוף "ניצן" חשוד שטיפס על גדר הביטחון באיזור א-ראם כשהוא מנסה לעבור לשטח ישראל שלא כחוק. צוות של לוחמי מג"ב שהוכוון למקום איתר את החשוד שנעצר והועבר לחקירה בסיומה שוחרר והוחזר לשטחי יו"ש.

אמש שוב זיהתה התצפית חשוד פלסטיני המנסה באותו המקום לעבור מעל גדר הביטחון בניסיון לחדור לשטח ישראל שלא כחוק ושוב צוות מג"ב שהוכוון למקום הצליח לאתר ולהביא למעצרו של החשוד.

מבדיקה בשטח עלה כי מדובר באותו החשוד שערב לפני נעצר, נחקר ושוחרר.

לאור העובדה שמדובר בפעם השנייה בה החשוד מנסה להיכנס לישראל שלא כחוק, הוא נחקר והובל למעצר בכלא עופר שם במהלך הליך הקליטה שביצעו אנשי שירות בתי הסוהר, הוצאו מתוך גופו 6 מכשירים סלולריים אותם ניסה ככל הנראה להבריח לאגף הביטחוני בכלא.

מכשירים שהיו עלולים להגיע לידיהם של מחבלים ובכך לאפשר קשר עם גורמים מחוץ לכלא העלולים להוציא אל הפועל פעילויות טרור.

מיד עם סיכול הברחת המכשירים הסלולריים לכלא, הועבר החשוד, פלסטיני תושב רמאללה בשנות ה- 20 לחייו שוב לחקירת מג"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר