ביהמ"ש המחוזי פסק

המועמדת לראשות חיפה תפצה זוג ב-47 אלף ש"ח

לאחר שבחודש מרץ האחרון הורשעה קליש-רותם בפלילים בעניין הווילה שתכננה בזיכרון יעקב – ניתנה השבוע ההחלטה בתיק האזרחי שהתנהל נגד המועמדת לראשות העיר. והיא חויבה לפצות את מי שהיו לקוחותיה ב-47 אלף שקלים (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עינת קליש-רותם (צילום: אתר הבית של המועמדת)

בחודש מרץ האחרון הרשיע בית המשפט לעניינים מקומיים בחדרה את קליש-רותם, בתיק הפלילי שהתנהל נגדה בגין עבירות בנייה, והוטל עליה קנס בסך של 30 אלף שקל.

הרקע לתביעה היה סביב וילה בזיכרון יעקב, שלשם תכנונה נשכרו שירותיה של קליש-רותם כאדריכלית – ואשר נבנתה ללא היתר. בקיץ האחרון ביקשה קליש-רותם מבית המשפט להימנע מהרשעתה, על מנת שלא ייגרם לה "נזק בלתי הפיך" כנבחרת ציבור וכמועמדת לראשות העיר.

על פי החלטת בית המשפט המחוזי, קליש רותם התרשלה בעבודתה, ולפיכך תפצה את בני הזוג ששכרו את שירותיה המקצועיים. בנוסף, קבעה השופטת תמר נאות-פרי, כי קליש-רותם תפצה את בני הזוג בסכום של 40 אלף שקל, ובתשלום שכר טרחת עורך דין, על סך 7,000 שקל.

בתגובה לפסיקת בית המשפט אתמול, נמסר ממטה הבחירות של ראש העירייה, יונה יהב: "על מנת להתקבל לתפקיד פקח בעירייה, על המועמד להציג תעודת יושר. הגב' קליש-רותם, מאחר והורשעה בפלילים, לא תקבל תעודת יושר – ולפיכך, גם לא תוכל להציג את מועמדותה לתפקיד זוטר של פקח בעירייה. ברור ומתבקש שהעומד בראש הוועדה המקומית לתכנון ובניה יהיה נקי כפיים, ובוודאי בתחום חוק התכנון והבניה. לא יעלה על הדעת שעבריינית מורשעת בעבירה פלילית בתחום חוק התכנון והבניה, תכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה".

מעינת קליש רותם נמסר בתגובה: "פסק הדין מדבר בזכות עצמו, התובעים קיבלו 4% מבקשתם שהייתה מליון ש"ח, כהחזר של חלק משכר הטירחה שלי עבור עבודה שלא יכולתי להשלים עבורם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר