בתגובה לחדירה

חיל האוויר תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

חיל האוויר תקף יעדי טרור של ארגון חמאס באזור רפיח שברצועת עזה וזה בתגובה לחדירת ארבעה מחבלים לשטח ישראל והצתת עמדת צה"ל בסמוך לגדר המערכת (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בעזה. ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

תקיפה בעזה: חיל האוויר הישראלי תקף הערב (מוצ"ש) יעדים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה מגיעה כתגובה לחדירת ארבעה מחבלים הבוקר לשטח ישראל.

דובר צה"ל מסר כי: "התקיפה בוצעה בתגובה לחציית הגדר ולניסיון פגיעה בתשתית ביטחונית בשטח ישראל שבוצעה מוקדם יותר היום וכן לניסיונות חוזרים לפגיעה בתשתיות ביטחוניות במסגרת הפרות הסדר האלימות המובלות ע"י ארגון הטרור חמאס".

דובר צה"ל מדגיש: "צה"ל רואה בחומרה רבה את המשך הניסיונות היום-יומיים של ארגון הטרור חמאס לפגוע בתשתיות ביטחוניות בשטח ישראל, תוך איום על ביטחון התושבים והחיילים, ונחוש להמשיך לממש את משימות ההגנה ולהבטיח ביטחון לאזרחי ישראל.

"ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המתבצעות מעזה כנגד אזרחי ישראל וריבונותה".

כזכור, הבוקר פרסמה רשת אל אקצה המזוהה עם חמאס פתיעוד של ארבעה מחבלי החוצים את גדר המערכת ומציתים עמדה באמצעות חומר בעירה - ולאחר מכן שבים על עקבותיהם לאזור דרום הרצועה. בצה"ל הגיבו כי: "האירוע כולו נמשך פחות מדקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר