בריחה קטלנית בכביש החוף

נהג בן 20 ברח משוטרים בנסיעה נגד כיוון התנועה - ונהרג

נהג כבן 20, נמלט מניידת משטרה בכביש החוף, תוך כדי נסיעה נגד כיוון התנועה. במהלך ההימלטות, התנגש במשאית ונהרג • המשטרה: חצה באדום ועלה על מדרכות (אקטואליה)

זירת התאונה (צילום: דוברות מד"א)

לפנות בוקר (שני) נהרג נהג רכב פרטי בתאונה קטלנית בכביש החוף לאחר שנמלט מניידת משטרה נגד כיוון התנועה.

מעט לאחר 05:00 לפנות בוקר, הבחין נהג הרכב, כבן 20, בניידת משטרה אחרי מחלף חבצלת, בכביש החוף, לכיוון דקום.

הנהג החל בהימלטות מהשוטרים ונסע נגד כיוון התנועה. תוך כדי מנוסתו, הוא התנגש במשאית ונהרג.

הנהג נלכד ברכב וחובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו. שני פצועים באורח קל פונו מהזירה לבית החולים הלל יפה בחדרה.

מהמשטרה נמסר כי "מבדיקה ראשונית של המקרה עולה כי נהג הרכב הפרטי, בן 19 מנתניה, נהג בתוך העיר כשהוא מסכן את משתמשי הדרך: עלה על מדרכה, פגע ברכב במהלך נהיגה, חצה צמתים ברמזור אדום ואף נהג בניגוד לכיוון התנועה. שוטרים שהבחינו בו כרזו לו לעצור ומשקרבו אליו, הנהג המשיך בנסיעה בכביש, עלה על מדרכה ונכנס לכביש 2 כשהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה.

"בכביש 2 פגע במכונית ובמשאיות עד שנעצר. מותו של נהג הרכב נקבע במקום ע"י גורמי רפואה. 2 נוסעים במשאית פונו לביה"ח לקבלת טיפול רפואי כשמצבם קל".

חובש בכיר במד"א ראובן איבגי ופאראמדיק מד"א אייל דרורי סיפרו כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רכב פרטי מעוך צמוד למעקה הבטיחות על הכביש ובסמוך משאית עם מעיכה בחזית, ובנוסף כחמישה כלי רכב פגועים.

ברכב הפרטי שנמעך נלכד צעיר כבן 19, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שחילצנו אותו מהרכב בסיוע הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. 2 גברים, נהגי משאית שנחבלו, קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית חולים כשמצבם קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר