הותר לפרסום

רחפן חמוש בחומרי נפץ חדר מעזה לישראל

לפני מספר ימים חדר רחפן חמוש בחומרי נפץ לישראל מרצועת עזה. בתוך כך, המתיחות בדרום נמשכת לאחר חיסול שלושת מחבלי הג'יהאד האסלאמי על-ידי טנק צה"ל (חדשות)

רחפן. אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

לפני מספר ימים חדר רחפן חמוש בחומרי נפץ לישראל מרצועת עזה, כך הותר לפרסום. הרחפן, כך לפי הערכות, היה אמור להתפוצץ בטשח ישראל ולגרום לנפגעים.

בחסדי שמים הרחפן נפל בשטח המועצה האזורית שער הנגב ולא התפוצץ.

בהודעת דובר צה"ל נאמר כי "לפני מספר ימים בשעות הלילה אותר רחפן שעל פי הערכה חצה מצפון רצועת עזה לשטח הארץ ונפל בשטח המועצה האזורית שער הנגב. לאחר בדיקה, נמצא על הרחפן חומר נפץ".

פיצוץ המטען על גדר הגבול, אתמול (צילום: דובר צה"ל)

בתוך כך, המתיחות בגבול הרצועה נמשכת ומתגברת. לאחר הנחת מטען החבלה אמש (ראשון) בגבול הרצועה בתוך קאטר, בעקבותיו ירה צה"ל פגזי טנק והשמיד עמדת תצפית בדרום הרצועה, איימו בג'יהאד האסלאמי לנקום את מותם של שלושה מחבלים בתקיפה ובצה"ל נערכים למנוע מהם את מימוש האיום.

"אנחנו יודעים כיצד להגיב להסלמה הישראלית המסוכנת הזאת וזו זכותנו", אמרו אתמול בג'יהאד האסלאמי.

דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס הגיב לאיומים וכתב בדף הפייסבוק כי "בעקבות הנחת מטען החבלה ליד גדר הגבול, תקף צה"ל חוליית פעילי טרור ששהתה במרחב האירוע. אנו שומעים את האיומים מצד ארגוני הטרור נתמכי איראן מעזה. המשחק באש - מעמיד עצמו בסכנה".

מנליס הוסיף וכתב בערבית כי החמאס הוא הריבון ברצועת עזה והוא אחראי על כל מה שיוצא משם. "צה"ל רואה בחומרה כל פעילות טרור נגד אזרחי ישראל, ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר