חשיפת 'כיכר השבת'

ברקת מגיב: הישגי צביקה כהן לא נופלים מקודמו האשכנזי

ראש העיר ניר ברקת מגיב הבוקר לחשיפת 'כיכר השבת' על החשש של 'יהדות התורה' מפירוק האגף לחינוך חרדי ואומר כי "הכל שמועות". לדבריו, הישגי צביקה כהן לא נופלים מקודמו האשכנזי (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

חשיפת "כיכר השבת" על שינויים דרמטיים באגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, בראשו עומד איש ש"ס סגן ראש העיר צביקה כהן, הובילה את ראש העיר ניר ברקת לגבות את סגנו ולהבהיר כי "הכל שמועות". את דבריו אמר ברקת על רקע הדרישה הנחרצת של חברי 'יהדות התורה' לפגוש אותו בשל "פירוק האגף", לטענתם.

במעמד הנחת אבן הפינה הבוקר (שני) למוסדותיו של הגאון רבי אייל עמרמי בשכונת הר חומה, הגיב ראש העיר ברקת ל'כיכר השבת' בנוכחות סגנו צביקה כהן ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "אנו נערכים לאלפי כיתות בשנה, הישג בלתי נקלט. הנחנו את התשתית לבאים אחרינו. הדבר הזה לא היה ניתן למימוש בלי הסיוע הגדול והשותפות אמת עם צביקה כהן".

"שמעתי כל מיני שמועות על מנח"ח (מנהל חינוך חרדי)", המשיך ברקת, "בדיוק הפוך! מנח"ח עם יכולות הרבה יותר גדולות גם בנושאים הפיזיים וגם בהשפעה על מנהל חינוך חרדי - גם אצל אשכנזים וגם אצל הספרדים".

ברקת הוסיף ואמר כי "אני מסיים קדנציה של 10 שנים, 5 שנים עם אשכנזי ועכשיו עם סגן מהמגזר הספרדי. אתם יכולים להיות מאוד גאים בצביקה, ההישגים לא נופלים בכי הוא זה. כל השמועות - אנשים מדברים, אנחנו עושים".

כזכור, בסוף השבוע דווח ב'כיכר השבת' כי ב'יהדות התורה' טענו כי במהלך השנה האחרונה ניטלו הסמכויות מאנשי האגף לחינוך חרדי, כאשר בסוף השבוע אף בוצע שינוי דרמטי לאחר שמרבית אנשי האגף הועברו לאגפים אחרים דבר שעורר את זעמם של חברי 'יהדות התורה' שטענו כי לא מדובר בשינוי טכני בלבד אלא בפירוק האגף החרדי.

סגן וממלא מקום ראש העיר מטעם יהדות התורה יצחק פינדרוס אמר ל'כיכר השבת' כי "אגף מנח"ח מתפרק פיזית. זה בהמשך להוצאת סמכויות מהאגף. מדובר בעובדות, ולא בטוח שראש העיר יודע על זה".

סיעת 'יהדות התורה' התכנסה בבהילות ודרשה להיפגש עם ברקת כדי למנוע את פירוק האגף.

כפי שדווח מוקדם יותר בפרסום ראשון ב'כיכר השבת', יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הכריע כי סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך החרדי בעיר, צביקה כהן, ימשיך לקדנציה נוספת בתפקיד הבכיר בסיעה.

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, מי שאחראי על הבחירות לרשויות המקומיות, הוסיף ואמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "צביקה ימשיך גם בתפקידו כיו"ר הסיעה, כך סוכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר