כיכר בכנסת

יואב בן צור בראיון: "לא יהיו סנקציות פליליות. אני לא יודע על דיל ליאון-גיוס"

חוק הגיוס החדש יעבור במושב הנוכחי ושר הביטחון אביגדור ליברמן לא יפרק את הממשלה, כך מעריך ח"כ יואב בן צור. "לא ידוע לי על דיל של תמיכה בליאון תמורת חוק הגיוס". צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור, חבר ועדת חוץ וביטחון, אומר בראיון ל"כיכר בכנסת" כי חוק הגיוס החדש יעבור במושב הנוכחי, וכי אינו חושש ששר הביטחון אביגדור ליברמן יפרק את הממשלה רגע לפני אישור החוק. בן צור מתייחס למינוי הדיינים התקוע ולבחירות לרשויות המקומיות, כשברקע מצבה של ש"ס בסקרים.

כותרות הראיון עם ח"כ יואב בן צור

חוק הגיוס: "הוועדה שהקים שר הביטחון נמצאת לקראת סיום עבודתה, בימים הקרובים היא תגיש את ההמלצות. ישבו ועדת שרים, אנחנו מאמינים שנגיע לנוסח מוסכם וחוק הגיוס יעבור במושב הזה בקריה ראשונה, שנייה ושלישית. חוק שיהיה חוק ממשלתי שיהיה בהסכמת כל חברי הקואליציה".

ח"כ יואב בן צור בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן

ללא תורה - אין זכות קיום: "הגיע הזמן לומר: בחורי הישיבות הם משרתי ציבור, הם משרתים את כל עם ישראל, ללא התורה אין זכות קיום למדינת ישראל. בוא לא נהיה צבועים, גדולי המדינה היו מגיעים למרן הגר"ע יוסף זצוק"ל וביקש שיתפלל למען עם ישראל".

לא חושש מאיווט ליברמן: "הקואליציה הזו רוצה להישאר מחוברת. הממשלה הזו ממשלה טובה. כל מרכיבי הקואליציה ושר הביטחון ליברמן, שנמצא בקשר עם אריה דרעי, אני חושב שהחיבור הזה יביא רק לטובה".

פקחים שיבקרו בישיבות: "גם היום יש מציאות של ביקורת, ואנחנו צריכים לעמוד בביקורת, לא באותה רמה שהם מדברים. צריכים לראות איך מוציאים את המרב מזה. לא יהיו סנקציות פליליות, אולי סנקציות כלכליות".

דיל משה ליאון & חוק הגיוס: "משה ליאון ראוי להיות ראש עיריית ירושלים. אני לא יודע על סגירה מראש, אנחנו מפרידים את חוק הגיוס מירושלים. לא שייך לחבר. כמובן שההסכמות לא מזיקות".

הוועדה למינוי דיינים: "אני מנסה להביא לכינוס הוועדה, אני בקשר עם כל הגורמים. אני מקווה שבקרוב תתכנס הוועדה ותמנה עשרות דיינים, לא נכון לעכב את מינוי הדיינים. ישבתי בשבוע שעבר עם השר שטייניץ, הגענו להבנות. ישבתי גם עם השרה שקד, אני מקווה שנסיים את ההבנה האחרונה ונוכל לכנס את הוועדה".

לא חוששים מבחירות: "ש"ס לא חוששת מבחירות. היא יכולה כל יום ללכת לבחירות. התנועה מוכנה לבחירות. אין לה שום בעיה. ברשויות המקומיות ש"ס היא המפלגה הגדולה ביותר. גם בבחירות הכלליות. כשנגיע לשעת מעשה, התנועה הזו - לא רק שתשמור על כוחה, אנחנו גם מקווים שתגדל".

השלום הספרדי: "אני מקבל תגובות חמות ואוהבות, ששמעו הרבנים מחו"ל על הכינוס (כנס רבנים מחו"ל שמארגן ח"כ בן צור, בהשתתפות הראשונים לציון. י-כ), אנשים חזרו אלינו עם התרגשות גדולה. הם מחכים לראות את המחזה שיהיה בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר