מטח רקטות מעזה

במערכת הפוליטית מגיבים: "נגבה מחיר כבד"

במערכת הפוליטית מגיבים לירי של עשרות פצצות המרגמה מרצועת עזה לישובי העוטף, כאשר שתיים מהן נחתו בתוך יישובים, ומבקשים תגובה הולמת מצד צה"ל (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נפילה בשטח ישראל (צילום: דוברות המשטרה)

במערכת הפוליטית מגיבים לירי הבוקר (שלישי) של עשרות פצצות המרגמה מרצועת עזה לישובי העוטף, כאשר שתיים מהן נחתו בתוך יישובים - אחת ליד גן ילדים, ומבקשים תגובה הולמת מצד צה"ל.

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: "שיגור פצ"מרים לעבר גן ילדים הוא קו אדום חמור ביותר. לא ניתן לארגוני הטרור לפגוע ולערער את בטחונם של ילדי ותושבי ישובי עוטף עזה.

"אני מחזק את התושבים שהתעוררו לבוקר הקשה הזה, ואת לוחמי כיפת ברזל על יירוטים מוצלחים".

שר התקשורת איוב קרא: "הרקטות הבוקר לכיוון ישובי עוטף עזה הוא הסלמה מסוכנת של מצב שגם כך נפיץ כרגע, בהמשך לירי על שדרות אמש ונסיונות החדירה של הימים האחרונים".

לדבריו: "מבחינת ישראל רק החמאס אחראי על האסקלציה הזו, וצה"ל יגבה מחיר כבד מאד ממחבלי החמאס וכל ארגוני הטרור, על מנת לדאוג לביטחון תושבי מדינת ישראל".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד), ראש מועצת אשכול לשעבר ותושב עוטף עזה: "ירי פצצות המרגמה הבוקר לעבר שטח ישראל הוא ירי לעבר אזרחים במטרה לפגוע. תפקידנו כתושבים, להמשיך את השגרה ותפקיד ממשלת ישראל לספק את הביטחון ולהגיב כך שהמוטיבציה שלהם להמשיך לירות תיפסק לחלוטין".

לדבריו: "מלחמת צוק איתן הסתיימה כשראשי החמאס ידעו שהפגזנו את הבתים של משפחתם, גם להם יש נקודות תורפה. הם לא ישבשו לנו את שגרת החיים ואת החוסן האזרחי שקיים כאן".

יו"ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי: "מיוחד היום עלינו האחריות לא לוותר לחמאס ולהגיב על כל ירי ופגיעה בריבונות ישראל בגבול עזה, ולעשות כל מה שנדרש כדי למנוע את הסבב הבא. זה האתגר וזו המשימה, גם ביום שטיל מתפוצץ ליד גן ילדים. זו חובתנו לתושבי העוטף".

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "ירי המרגמות לעוטף עזה חמור וחריג בעוצמתו, המשך ישיר לנסיונות ארגוני הטרור לשבש את שגרת החיים בדרום.

"לפני שהטפטופים יהפכו למטר אנו מחוייבים לחשיבה מחודשת על עוצמת התגובה הישראלית והמסר היוצא לארגוני הטרור בעזה. כללי המשחק צריכים להיות ברורים לכל: צה"ל יגבה מחיר אישי כואב מכל מי שמלבה את אש הטרור".

שרת החוץ לשעבר ציפי לבני: "המחשבה שרקטה התפוצצה ליד גן ילדים, גם אם אין נפגעים - מזעזעת. לחמאס כשלטון אחריות כוללת על הנעשה בעזה בלי קשר לזהות הארגון היורה. יחד עם חיבוק חזק לתושבי הדרום, נדרשת עבורם אסטרטגיה ברורה ולא רק טקטיקה מסבב לסבב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר