תראו מופתעים

האשה מ'סרטון התפילין': פרופסור לחינוך ותרבות

הסרטון בו נראית אישה לועגת לחסיד חב"ד שהניח תפילין ליהודי, עורר סערה אך מתברר כי האישה היא פנינה פרי, פרופ' לחינוך ותרבות, אשת נשיא הקרן החדשה לישראל לשעבר (חדשות)

(צילום: מתוך הפייסבוק של גד קאופמן)

הרשת החברתית סערה אתמול (שני) עם פרסום סרטון הווידאו מנתב"ג בו נראית אישה לועגת על פועלו היהודי של חסיד חב"ד שעזר ליהודי שביקש ממנו להניח תפילין בשדה התעופה.

אך הבוקר, מתברר כי האלמונית שתועדה בסרטון היא לא אחרת מאשר פנינה פרי, פרופ' לחינוך ותרבות, רעייתו של יורם פרי, פרופסור לסוציולוגיה ומי שכיהן כנשיא הקרן לישראל חדשה בין השנים 1999-2001, כך דווח הבקר בערוץ 20.

בשיחת טלפון עם בן זיגדון ואמיר איבגי מערוץ 20, טען פרי כי "היה עסוק ולא שמע על התקרית", אך אישר כי רעייתו עזבה את הארץ אתמול.

פרי הוציאה ספרים דוגמת "חינוך בחברה רבת תרבויות: פלורליזם ונקודות מפגש בין שסעים תרבותיים".

כזכור, גד קאופמן, שהיה עד למקרה פרסם תיעוד בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "ארוע מדהים אירע הבוקר בשדה, כאשר נשאלתי בנימוס ע"י איש חב"ד, אם אני מעוניין להניח תפילין? השבתי בחיוב, או אז קפצה אישה עם מבט מוטרף והחלה לגדף, להציק ולהפריע".

"ממש מביש שלהיות יהודי בארץ זה להיות נרדף ע"י הבוהמה השמאלנית", כתב קאופמן, "אם הייתי מוסלמי או נוצרי, זה היה לגביה יותר לגיטימי?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר