ריבלין: "לא נשלים עם טבעת הטרור האיראנית"

"יש כאן מערכה גלויה עם ארגוני טרור הפועלים בתמיכת איראן, ומטרתם פגיעה מתמשכת בביטחון ישראל" - כך אמר הנשיא ריבלין באזכרה לחללי מלחמת שלום הגליל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא ריבלין, הערב (קרדיט צילום: מארק ניימן/ לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, נשא הערב (שלישי) דברים בטקס האזכרה לחללי מלחמת שלום הגליל ואמר: "יש כאן מערכה גלויה עם ארגוני טרור הפועלים בתמיכת איראן, ומטרתם פגיעה מתמשכת בביטחון ישראל. אנחנו נחושים להגן על גבולותינו".

הנשיא פתח את דבריו ואמר: "בתקופה האחרונה מדינת ישראל עומדת פעם נוספת בפני אתגרים בגבולה הצפוני והדרומי.

"לא נוכל להשלים עם טבעת הטרור האיראנית, המהדקת את אחיזתה בצפון ובדרום. אין מדובר כאן עוד על שלום הגליל בלבד, אלא בשלום ישראל, בשלומם של כל אזרחי ישראל. כאז כן היום, ממשלת ישראל נוקטת בכל מהלך אפשרי על מנת למנוע מלחמה, על מנת להוכיח שיש ברירה. במהלכים דיפלומטיים, במהלכים חשאיים, בהרגעה מזה ובביסוס ההרתעה מזה".

הנשיא התייחס להסלמה בדרום ואמר: "רק הבוקר בעת שילדינו בעוטף עזה צעדו לבתי הספר ולגנים, נורתה עליהם אש. איננו עומדים רק בפני טרור עפיפונים או ניסיונות עממיים לפרוץ את גדר המערכת, יש כאן מערכה גלויה עם ארגוני טרור הפועלים בתמיכת איראן, ומטרתם פגיעה מתמשכת בביטחון ישראל. אנחנו נחושים להגן על גבולותינו, על שגרת חיינו ועל חיי אזרחינו ולגדוע את ידי המבקשים רעתנו.

"אני רוצה לחזק את ידי תושבי עוטף עזה, שנמצאים בעיצומה של מערכה מתמשכת, על שדותיהם, על שגרת יומם, על בטחון בני משפחותיהם. אנחנו שואבים מכם כוח עוצמה ואמונה בצדקת הדרך. איננו חפצים במלחמה, אך אם זו נכפית עלינו אנחנו נהיה ערוכים לה. בחזית ובעורף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר