הקרב על ירושלים

בליכוד מחבקים את השר זאב אלקין: "אנחנו מאחוריך"

מועמדותו של השר לענייני ירושלים זאב אלקין בבחירות המתקרבות לראשות העיר, עליה הוא הכריז היום אף ללא תמיכה רשמית של ראש תנועתו נתניהו, צוברת תאוצה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ז בסיון תשע"ח | 31.05.18
אלקין (צילום: Hadas Parush/Flash90)

במפלגת השלטון, הליכוד, מחבקים את השר זאב אלקין שהודיע הצהריים (חמישי) על החלטתו להתמודד בבחירות המוניציפליות הקרבות על ראשות העיר ירושלים. בליכוד מעריכים, כי לבסוף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו יצטרף לתמיכה בשר אלקין, ולא ייענה להפצרותיהם של השרים אריה דרעי ומשה כחלון לתמוך במקורבם משה ליאון.

ראש העיר היוצא, ניר ברקת, שמתכונן לריצה ארצית בליכוד, הוציא הודעת תמיכה באלקין: ‏"כירושלמי, כליכודניק וכראש העיר בעשור האחרון, אני משוכנע בכישוריו של זאב אלקין להמשיך את המהפכה והתנופה האדירה בירושלים. תחת אלקין ירושלים בידיים טובות".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין פרסם את ההודעה הבאה: "ברכות לידידי זאב אלקין על ההחלטה לרוץ לראשות עיריית ירושלים! אני בטוח שעם נסיונו העשיר ימשיך לפתח ולהעצים את בירתנו ומאחל לו הצלחה רבה".

שר התיירות יריב לוין מסר: "חברי ושותפי לדרך השר אלקין הודיע היום על החלטתו להתמודד על ראשות עיריית ירושלים. לא בכל יום מחליט איש ציבור לעזוב קריירה מצליחה במישור הארצי, והדבר מעיד על המחוייבות העמוקה שלו לירושלים, לעתידה ולתושביה".

"אין לי ספק", המשיך לוין, "כי ניסיונו העצום ומנהיגותו יתרמו המון לבירתנו ולחיזוקה בכל המישורים. אני מאחל לו הצלחה רבה באתגר החדש שלקח על עצמו".

שר האנרגיה יובל שטייניץ הוסיף: "רכות לידידי, השר זאב אלקין, ברכות לירושלים. אין לי ספק, שחוכמתו וניסיונו של זאב, הכרותו עם צרכי העיר והיכרותו וקשריו בממשלה ובכנסת, יכולים לתרום רבות לפיתוחה ולשגשוגה של ירושלים".

גם שרת התרבות מירי רגב שוחחה עם השר זאב אלקין ובירכה אותו על החלטתו להתמודד על ראשות עיריית ירושלים. "אין לי ספק שאלקין ישמור על צביונה ויחודיותה של ירושלים בירתנו הנצחית", אמרה.

שר העבודה והרווחה חיים כץ מסר: "לאורך כל הקריירה הציבורית שלו פעל זאב אלקין כשטובת מדינת ישראל ואזרחיה עמדו לנגד עיניו, הצלחתו הצלחת ירושלים".

ח"כ מיקי זהר פרסם "ברכת הצלחה לחברי ורעי, השר לענייני ירושלים - זאב אלקין בדרך לראשות העיר ירושלים. זו החלטה חשובה למדינת ישראל ואני סמוך ובטוח שעיר הבירה שלנו תהיה בידיים טובות ומקצועיות תחת כהונתך. בע"ה תעשה ותצליח, אנחנו מאחוריך".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הוסיפה: "אני מברכת את השר אלקין על החלטתו להיות מועמד הליכוד לראשות העיר ירושלים. תנועת הליכוד צריכה לדאוג לעיר הבירה ואין לי ספק שהשר אלקין יכול למלא את התפקיד הזה באופן ממלכתי ולקדם את טובת העיר".

ח"כ ענת ברקו פרסמה: "מברכת את השר זאב אלקין על היותו המועמד הראוי ביותר לראשות העיר ירושלים. השר אלקין בעל ניסיון רב, יכולות מוכחות בזירה המקומית והבינלאומית, מנהיגות וחזון לאומי רחב. אלקין הוא המתאים ביותר לראשות ירושלים הבירה. התקשרתי לשר אלקין להביע תמיכה נחרצת במועמדותו ולאחל לו הצלחה רבה".

ח"כ אורן חזן לא נשאר מאחור ואמר: "ברכות חמות לחברי הטוב, השר זאב אלקין, על ההחלטה להתמודד על ראשות העיר ירושלים. אינטרסים זרים מעולם לא היו דרכה של תנועת הליכוד ולכן אני קורא לרה"מ נתניהו לא להיכנע להם ולהודיע פומבית על תמיכתה של תנועת הליכוד באלקין. רוץ, אלקין, רוץ - אני לצידך, ירושלים איתך וה' יצלח דרכך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר