סרבן הגט נכנע

לאחר מסע השיימינג: ירון אטיאס העניק גט לאשתו

סרבן הגט המפורסם ירון אטיאס, שעיגן במשך תקופה ארוכה את אשתו מזל דדון, נכנע והעניק את הגט המיוחל, כחלק מהבנות שהושגו בתיווך חבר הכנסת יהודה גליק (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אטיאס וילדיו (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

"יש גט!!!" - כך צייץ בטוויטר לפני זמן קצר (ראשון) ח"כ יהודה גליק, ובכך בישר כי ירון אטיאס, סרבן הגט מאשדוד שבית הדין הרבני בחיפה גזר עליו "הרחקות דרבנו תם" והתיר לפרסם ברבים את שמו ותמונתו, נתן גט לאשתו, מזל דדון.

כזכור, בשבוע שעבר נעצר אטיאס על ידי שירות בתי הסוהר באשמת ביזיון בית המשפט, זאת בנוסף להרחקות שנגזרו עליו על ידי בית הדין.

הסרבן נעצר אז משום שנהג ברכבו למרות שרישיון הנהיגה נשלל ממנו על ידי בית הדין כחלק מהסנקציות בגין סרבנות הגט המתמשכת שלו.

אטיאס מצדו טען כל העת כי הסיבה לסירובו לתת גט לאשתו, היא רצונו להמשיך להיות בקשר עם ילדיו - רצון שלדבריו מסוכל על ידה במכוון.

מחאת הח"כיות נגד גליק, שאירח את אטיאס במשכן (צילום ארכיון: ערוץ הכנסת)

ח"כ גליק, ספג כזכור ביקורת נוקבת מצד חברות כנסת לאחר שנצפה מארח בכנסת את הסרבן, למרות הרחוקות שהטיל עליו בית הדין כחלק מהשיימינג נגדו, אך כעת כאמור רושם הישג, לאחר שניסה לתווך בין הצדדים בשבועות האחרונים.

מדוברות בתי הדין הרבניים נמסר, כי "מדובר בסרבן גט קשה המעגן את אשתו במשך שנתיים, ובמערכת עלה חששה כי סרבנות זו עלולה להימשך לשנים רבות. ביום שישי בוצעו שיחות ומגעים קדחתניים בין בני הזוג בסיוע הייעוץ המשפטי ואגף העגונות בהנהלת בתי הדין, כדי להביא את הצדדים להסכם גירושין ולכוף את סרבן הגט לתת גט לאשתו. בית הדין הרבני בחיפה היה ערוך כבר ביום שישי לסידור הגט אולם הסרבן אטיאס עמד במריו".

"הבוקר הובא אטיאס, בליווי שירות בתי הסוהר מתחנת המשטרה קישון, לבית הדין הרבני בחיפה, לאחר דיון נחתם הסכם גירושין וסודר גט בשעה טובה ומוצלחת בין הצדדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר