העבודה החדשה של הבן של בנימין נתניהו

יאיר נתניהו מושך אש רבה לעברו מכיוון התקשורת, כעת הוא הופך להיות חלק ממנה כשמונה למנהל הניו מדיה של ארגון 'שורת הדין' העוסק בתביעת ארגוני הטרור (אנשים, ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מרק ישראל סאלם, פלאש 90)

זו העבודה החדשה של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. הוא החל לעבוד לפני יותר מחודש בארגון 'שורת הדין' של עו"S ניצנה דרשן לייטנר, המייצג נפגעי טרור בארץ ובעולם, שם הוא משמש בתפקיד של מתאם ניו-מדיה.

לפני שלוש שנים תבע הארגון בארצות הברית את פייסבוק בשם כ-20 אלף ישראלים אשר הצטרפו לקול קורא של הארגון. תביעת הנזיקין, בסך מיליארד דולר, הוגשה בגין הסתה ועידוד לאלימות נגד ישראלים. היא ביקשה להוכיח כי פייסבוק איננה נוקטת באותם אמצעים ובאותה גישה כלפי הסתה בוטה נגד ישראלים, ומתירה לפלסטינים להמשיך להסית נגד ישראלים ללא התערבות החברה.

נתניהו הבן מעורב רבות ברשתות החברתיות. רק בשבוע שעבר הוא העלה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו ובו תמונת דגל טורקיה לצד כיתוב המזלזל בטורקיה. יממה לפני כן כתב פוסט בפייסבוק: "טורקיה אחראית לזוועות שלא ייאמנו. היא גרמה סבל לקפריסאים, ליוונים ולכורדים וביצעה רצח עם בארמנים. גם קונסטנטינופול נכבשה על ידכם באופן לא חוקי. אז תשתקו".

בעבר הוא גם היה מעורב בתביעות שונות בעקבות פרסומים ברשתות החברתיות שלו ונגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר