חשד לשחיתות

הוארך בשבוע מעצרו של ראש העיר חדרה

בית המשפט האריך בשבוע את מעצרו של צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה מטעם מפלגת 'יש עתיד'. במקביל עוכבה לחקירה גם בת זוגו ופוליטיקאי בכיר מש"ס (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גנדלמן בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

הוארך בשבוע ימים מעצרו של ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן. איש 'יש עתיד', גנדלמן, הוא ראש העיר השלישי בחדרה שנעצר בעקבות חשדות להתנהלות פלילית.

תחילה הוארך מעצרם של מקורבי ראש העיר בשישה ימים. מעצרו של הבכיר מש"ס, שכיהן בעבר כסגן ראש העיר, הוארך בשבעה ימים. בבקשה להארכת מעצר ראש העיר, ביקשה המשטרה להאריך בשמונה ימים. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

כזכור, חוקרי להב 433 פשטו הבוקר על עיריית חדרה ועצרו את גנדלמן ועובדים בכירים בעירייה, בחשד לעבירות בתחום טוהר המידות. לפנות בוקר נעצרו ארבעה חשודים לחקירה באזהרה ועוכבו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות.

במשטרה מציינים, כי מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק.

כעת נותרה שאלה פתוחה, האם ראש העיר גנדלמן יתמודד שוב על הראשות או שיפנה את מקומו. בבחירות 2013 פרש חיים אביטן ראש העיר דאז מהמרוץ כשלושה חודשים קודם הבחירות לאחר שנעצר בחשד לשחיתות.

אביטן מונה לפני תקופה לראש הרשות להתחדשות עירונית. גורמים פוליטיים מעריכים כעת בפני 'כיכר השבת', כי סיכויים גבוהים שאביטן עצמו שישב באופוזיציה בקדנציה האחרונה יתמודד לראשות העיר.

ל'כיכר השבת' נודע כי בנוסף לחמשת העצורים, עוכבו לחקירה בלהב 433 בת זוגתו של ראש העיר ובכיר בליכוד המקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר