בדיקה

'רמי לוי' תמיד הכי זול? מסתבר שלא כל כך

רמי לוי השיק השבוע שיתוף פעולה עם 'הדקה ה-90' לממכר חבילות נופש ותיירות בארץ ובחו"ל בדיקת המחירים מצאה כי בחלק גדול מהמקרים המחיר אף גבוה מהמתחרים (צרכנות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

השם רמי לוי כמעט ומתחרז לנו עם המילה "זול", אך האם זה באמת תמיד כך? רמי לוי הודיע ביום ראשון השבוע, כי חתם על שיתוף פעולה עם חברת התיירות 'הדקה ה-90' ובכך תיכנס החברה שבבעלותו גם היא לשוק התיירות בארץ. זאת לאחר שלוי כבר נכנס לוי לענף הפארם והסלולר, בנוסף לרשת המזון המצליחה שלו.

האתר החדש של לוי והדקה ה-90 נקרא "רמי לוי תיירות" והוא כבר פתוח להזמנות. מדובר באתר תיירות ייעודי שדרכו ניתן להתעדכן ולהזמין את הדילים לחופשות באופן מיידי, "במחירים בלעדיים ובאופן נגיש", כך לדברי הגורמים השונים בחברות שמוסיפים כי "לצד פעילות האתר הייעודי ומוקד ההזמנות, יתבצעו במסגרת סניפי הרשת מבצעים מיוחדים וקהל הלקוחות יוכל להזמין חופשה ספונטנית במהלך הקניות. המבצעים צפויים להציג הוזלה משמעותית ממחיר השוק".

הכתבת שירי הדר מ-ynet, בדקה את הנתונים קצת יותר לעומק ומצאה, כי לפחות בחלק מהיעדים רמי לוי יקר ואפילו משמעותית מהמתחרים שלו.

כך לדוגמא, חבילת נופש בבוקרשט שמחירה באתר הוא 299 דולר, מול חבילת נופש זהה בחברת "איסתא" שמחירה 284 דולר עבור חבילת נופש לארבעה לילות בבירת רומניה כולל טיסות, לינה במלון שדרגתו אף גבוהה מזו שבחבילה של לוי וארוחת בוקר. שני הדילים מתייחסים לחודש יוני.

גם בהשוואה של חבילת נופש אל בורגס מטעם רמי לוי שיווק השקמה והדקה ה-90 מול חבילה זהה באתר גרופון, המחיר באתר התיירות החדש היה גבוה ובהרבה מזה של השנייה וכן בתנאים פחות טובים. בחבילה הראשונה המחיר שהוצע עבור ארבעה לילות בתאריכים 10.6-14.6 במלון בדרגת שלושה כוכבים וחצי על בסיס ארוחת בוקר הוא 403 דולר. באתר גרופון חבילה לאותו יעד, באותם תאריכים אך במלון בדרגת ארבעה כוכבים ועל בסיס חצי פנסיון, המחיר עמד על כ-289 דולר.

נתונים דומים עולים מהשוואה עבור דיל של טיסות בלבד אל סלוניקי הלוך חזור (132 דולר עם רמי לוי תיירות מול 99 דולר מאתר חוליו).

עם זאת, בחבילה עבור מלון לה פלאיה באילת הכוללת שני לילות עבור זוג, רמי לוי תיירות ניצחה במחיר זול הרבה יותר - 555 שקלים מול 1,012 שקלים לאותו דיל באתר המלון.

כמו כן, גם בחבילת נופש ביעד הפופולרי זנזיבר הראתה חברת התיירות החדשה מחיר זול יותר מזה של חברת ארקיע, המציעה חבילת נופש זהה ב-1,234 דולר לעומת 870 דולר שמציעה הראשונה.

על פי רמי לוי, המחירים מיועדים לחברי מועדון רמי לוי אשר בהמשך יוכלו לרכוש את החבילות מתוך הנקודות שצברו בכרטיס האשראי של החברה, אך לא רק. גם קונים מזדמנים שירכשו בסניפי הרשת יוכלו לרכוש את מוצרי התיירות במחירים המוצעים, כך נמסר מהחברה.

מעבר למלונות בארץ וחבילות אירוח בחו"ל, האתר החדש ימכור גם טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות, טיסות סדירות, חו"ל ברגע האחרון, דילים לסופ"ש, צימרים, וילות וחבילות ספא. כאשר חברת ישראייר היא הספק המוביל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר