אחרי תמיכת ש"ס

המודיע נגד לסרי: ההבטחות נשארו על הנייר

אחרי שזכה בתמיכת ש"ס, ביטאון הסיעה המרכזית, 'המודיע', שוב במתקפה נגד יחיאל לסרי: "בניגוד להבטחות – 3,000 יחידות דיור אושר באשדוד, 0 יחידות דיור לציבור החרדי" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד (צילום: פלאש 90)

ביטאון הסיעה המרכזית ב'אגודת ישראל', 'המודיע', יוצא הבוקר (שלישי) שוב למתקפה חריפה נגד ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, זאת בעוד הוא נמצא בעמדת המתנה לתמיכת החסידים בו לראשות העיר. בכותרת ענק הבוקר בעיתון נכתב: "בניגוד להבטחות – 3,000 יחידות דיור אושר באשדוד, 0 יחידות דיור לציבור החרדי".

השבוע אישרה הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) את תכנית פארק לכיש בעיר אשדוד אשר כוללת כ-3,000 יחידות דיור, כמו גם קריית ספורט ופארק עירוני.

תכנית פארק לכיש הכוללת 3 אלף יחידות דיור תוקם בתמהיל של בנייני מגורים מ- 8 ועד 10 קומות וזאת לצד מבנים נוספים בני 18 עד 30 קומות, התכנית ממוקדת באזור צפון-מערב העיר אשדוד וזאת סמוך לשד' הרצל ולפארק נחל לכיש. נוסף ליחידות הדיור, התכנית תכלול גם 50,000 מ"ר של תעסוקה ומעל 180,000 מ"ר עבור שטחי ציבור וסך הכל מתפרסת על 580 דונם. אלא, שמכלל הדירות אין אף הקצאה עבור הציבור החרדי.

עיתון 'המודיע', באמצעות הכתב יעקב רייניץ יצא הבוקר למתקפה נגד ראש העיר יחיאל לסרי, בעיתון נכתב כי אישור הדירות נעשה "בניגוד להבטחות שנאמרו על ידי ראש העיר יחיאל לסרי".

וכך נכתב: "ההבטחות נשארו על הנייר. בציבור החרדי מביעים מורת רוח. עסקני הדיור מזכירים כי עם חתימת הסכם הגג הצהיר ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, כי חלק נכבד מהדירות שצפויות להיבנות במסגרות הסכם הגג, כ-25%, יועדו לציבור החרדי שכיום מונה כעשרים וחמישה אחוז מאוכלוסיית העיר, והוא מתמודד עם מצוקת דיור קשה, הבטחה זו גם קיבל שר הפנים, אריה דרעי, מראש העיר".

לסרי, בעת החתימה על 'הסכם גג' באשדוד (צילום ארכיון: עומר מירון, לע"מ)

בעיתון נכתב עוד כי "עד עצם היום הזה מסרב ראש נעיר להצהיר היכן, אם בכלל, יוקמו הדירות המיועדות לציבור החרדי, והחשש הוא כי השכונות החרדיות יידחקו למתחמים הבעייתיים בהם אמורים הליכי הבניה להימשך על פני עשור לפחות. זאת, בעוד בעיר ישנם מתחמים שבהם ניתן לגשת לבנייה מיידית".

השרירים של 'אגודה' מול לסרי באים בצל תמיכת ש"ס בראש העיר המכהן. לפני כשבועיים, הודיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בהודעה בחשבון הטוויטר כי מפלגת ש"ס תתמוך בעיר אשדוד בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי, זאת לאחר שבעבר דובר על דיל בין ליברמן לדרעי לפיו השניים יריצו מועמד נגדי מול לסרי.

"סיכמתי כעת עם חברי ד"ר יחיאל לסרי ראש עיריית אשדוד, כי תנועת ש"ס תמשיך את השותפות איתו ותמשיך לתמוך בו, למען פיתוחה של אשדוד, למען רווחת התושבים ולמען הצלחת ושגשוג העיר גם בעתיד", כתב אז דרעי בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר