צפו ביצור המוזר

נחש עם שני ראשים: "מכיש - וזה לא כואב"

"כשאנשים רואים אותם, הם לא מאמינים שזה נחש אחד עם שני ראשים. אנשים מפחדים, אבל הוא קטן מספיק כדי להיות חמוד" - מתארת האישה שאימצה אותו כחיית מחמד (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנחשים, ו"אמם המאמצת" (צילום: מתוך Inside Edition ביוטיוב)

משפחה מניו אורלינס שבארה"ב נתקלה בנחש נדיר, בעל שני ראשים, ובמקום לתפוס טווח ביטחון ולהימלט, היא החליטה לאמץ אותו כחיית מחמד מן המנין.

טאני יאנוש, אם המשפחה, תיארה לחדשות SWNS כי הם החליטו על האימוץ לאחר שאחד השכנים מצא אותו בחצר האחורית של ביתו. "בגלל המבנה שלו, הנחש הזה לא יכול לנוע מהר ולכן לא היה שורד עוד זמן רב בטבע", הוסיפה יאנוש, שבמקצועה מלמדת על חיות בר. "אומנם מדובר בנחש אחד, אבל לכל ראש יש אישיות שונה וייחודית, לכן נתנו לכל אחד מהם שם אחר - 'גאמבו' ו'פילה'.

לטענתה, "יש לשני הראשים מחשבות שונות, אז אחד ירצה ללכת לכיוון אחד והשני ירצה ללכת לכיוון אחר והם עלולים להיאבק על כך. הם גם נבהלים בקלות אז הם מנסים לנשוך אותי לפעמים. הם לוחמניים".

"מעבר לכך, הם אף עלולים להזיק לעצמם, וגם צריך לוודא שאין להם הרבה מים בקערה - כי הצד הדומיננטי עלול לגרור את הצד השני דרכו".

יצוין, כי המבנה הייחודי של הנחש הזה נוצר בשל מום גנטי, שגרם לכך שבעת התפתחותו הוא לא יתחלק לשני נחשים נפרדים. כתוצאה מכך יש לו שני מוחות, אך מערכת עיכול אחת ומערכת נשימה אחת.

כמו כן, למרות שלעתים שומעים על מקרים של נחשים מסוג זה, נחשים עם שני ראשים הם מאוד נדירים. בגלל הזווית שבה הראשים שלהם נמצאים, הם לא יכולים לאכול דברים שיאלצו אותם לפתוח את הלסתות שלהם מדי הרבה, ואוכלים בעיקר ולדות עכברים קפואים.

יאנוש, "האם המאמצת", העלתה סרטון של הנחש המיוחד לרשת, והתגובות המבוהלות הגיע במהירות: "כשאנשים רואים אותם, הם לא מאמינים שזה נחש אחד עם שני ראשים. יש אנשים שמפחדים, אבל הוא קטן מספיק כדי להיות חמוד והוא בגודל של כף יד. גם כשהם נושכים זה לא כואב, כי הפה שלהם מאוד קטן".

"אני והילדים שלי ממש התלהבנו כשראינו אותו לראשונה. חשבתי שהוא הדבר הכי חמוד שראיתי מימי. הילדים שלי חושבים שהוא ממש מגניב", סיכמה יאנוש.

צפו בווידאו

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר