אכיפה סלקטיבית

דרישה: "לפתוח בחקירה פלילית נגד זייברט"

"עולה החשש כי בהתנהגותו, ניצל ראש העיר זייברט את כוח המשרה שלו כדי לאפשר לעצמו תנאי חנייה טובים יותר מאלה הקבועים בחוק" טוענים בתנועה לאיכות השלטון (חדשות,ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זייברט לצד חלק מחניותיו שעוררו סערה (צילום: תושבי בני ברק, שאטרסטוק ופלאש 90)

החניות של זייברט: התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שלישי) ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש עיריית בני ברק בשל מה שהם מגדירים "חשש לשימוש לרעה בסמכותו וחנייה במקומות בהם אסור על פי חוק לחנות". בתנועה לאיכות השלטון אמרו כי "ישנה תחושה קשה של אכיפה סלקטיבית בעירייה, ומתן יחס עודף וחריג לראש הרשות - יש להגן על הציבור מפני עריצות השלטון בבני ברק".

(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מוטי סבט)

זייברט עלה לאחרונה בכותרות בשל שלל תיעודים שהופצו ברשתות החברתיות ובהן הוא נראה מחנה את רכבו במקומות אסורים. על פי בדיקה של "ישראל היום", בשנים האחרונות ראש העיר חנוך זייברט קיבל 23 דו"חות, 17 מהם הומרו ל"אזהרה" בלבד ואחד מהם אף בוטל – בניגוד ליחס לו זוכים אזרחים מן השורה שמקבלים דו"חות.

בתנועה לאיכות השלטון אמרו הערב כי "ככל שהפרסומים נכונים, הם מעלים תחושה קשה של אכיפה סלקטיבית בעיריית בני ברק, ומתן יחס עודף וחריג לראש הרשות. התנהלות זו, לכאורה, פוגעת פגיעה קשה באמון הציבור, ויוצרת אי שוויון חמור בין נבחרי הציבור לבין בוחריהם. התנהגות זו של ראש העיר זייברט, שנוהג כאדם המורם מעם, מהווה לכאורה הפרה בוטה של הוראות החוק, תוך פגיעה בטוהר המידות המיוחסות לנבחר ציבור".

"עולה החשש כי בהתנהגותו, ניצל ראש העיר זייברט את כוח המשרה שלו כדי לאפשר לעצמו תנאי חנייה טובים יותר מאלה הקבועים בחוק. לשאר תושבי בני ברק ולאזרחי המדינה בכלל לא מוענקת פריבילגיה זו. על כן אנו פונים ליועמ"ש בדרישה לפתוח בחקירה כנגד ראש עיריית בני ברק, על מנת להגן על הציבור מפני עריצות השלטון בבני ברק, וכדי לא לתת להתנהגויות לא רצויות אלו לגיטימציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר