ניצחון השבת

השרה מירי רגב: "ארגוני טרור איימו על שחקנים"

שרת התרבות והספורט סופגת ביקורת קשה בעקבות החלטת נבחרת ארגנטינה לבטל את המשחק עם ישראל במוצאי השבת הקרובה: רגב: "ארגוני הטרור איימו על השחקנים" (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
משחק כדורגל וליאו מסי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90, שאטרסטוק)

ניצחון לתנועת ה-BDS: לאחר מחאות פרו-פלסטיניות וקריאות להחרמת ישראל, התאחדות הספורט הארגנטינאית הודיע במהלך הלילה (רביעי) על ביטול סופי של משחק הכדורגל עם נבחרת ישראל. מה שנרשם כניצחון הגדול לתנועת החרם על ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי בניסיון לשנות את החלטת הקבוצה, אך הנשיא הגיב כי אין לו את היכולת לשנות את "רוע הגזרה".

מי שסופגת את מרכז הביקורת היא שרת הספורט מירי רגב, לאחר שפעלה להעברת המשחק לירושלים. רגב עצמה אמרה במהלך הלילה: "מאז שארגנטינה הודיעה על הגעתה למשחק מול ישראל, ארגוני טרור החלו לשלוח מסרים והודעות לשחקנים ולבני משפחותיהם, ובהם איומים מפורשים לפגיעה בחייהם ובחיי בני משפחותיהם . בין היתר נשלחו לשחקנים גם סרטונים ותמונות של גופות ילדים".

דחף לביטול המשחק. ליאו מסי בביקור בכותל המערבי

"אני מקווה ששחקני ארגנטינה לא ייכנעו לאיומי הטרור ולארגוני ה-BDS", הוסיפה רגב והתייחס על הטענות נגד העברת המשחק לירושלים: "אלה דברי הבל שנותנים לגיטימציה לטרור ולתומכי ה-BDS נגד מדינת ישראל. לצערי יש לנו סוסים טרויאנים בכנסת שנותנים רוח גבית לטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר