צפו בתיעוד

השקר העזתי נחשף: הפראמדיקית - מחבלת

בעזה ניסו לטעון שישראל ירתה לשווא בפראמדיקית הפלסטינית שנהרגה בסוף השבוע שעבר, אך תיעוד פלסטיני חושף כי היא הייתה חלק פעיל בפעילות נגד החיילים (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלסטיני)

הפראמדיקית הפלסטינית רזאן נאג'ר שנהרגה ביום שישי האחרון הוצגה כ"קרבן תמים" ש"נרצח" בידי ישראל , אך תיעוד פלסטיני המראה אותה משליכה רימון עשן לעבר חיילי צה"ל, חושף את השקר במלוא עוזו. מתברר, כי היא הייתה חלק פעיל במיוחד בפעילות הטרור כנגד חיילי צה"ל, כשהיא לבושה במדי הפראמדיקית שלה.

צה"ל הודיע אתמול (שלישי) כי מתחקיר ראשוני עולה כי נאג'ר לא נפגעה מירי שכוון נגדה. "במסגרת תחקיר ראשוני של האירוע" נכתב בהודעה שפרסם דובר צה"ל, "במהלכו נהרגה פלסטינית בת 22, עולה כי במהלך האירוע נורו מספר מצומצם של כדורים, ולא בוצע ירי ישיר ומכוון לעברה. התחקיר בנושא נמשך. כמו כן, האירוע יתוחקר על-ידי מנגנון התחקור המטכ"לי וממצאיו יועברו לפרקליטות הצבאית הראשית".

כזכור, בסוף השבוע הודיע צה"ל כי יפתח בחקירה בנוגע לנסיבות מותה של הפראמדיקית הפלסטינית כשאת התחקור מוביל תא"ל מוטי ברוך, ראש חטיבת הדרכה באגף מבצעים שמונה באפריל לעמוד בראש צוות לבדיקת ההפגנות ברצועת עזה. ממצאי הבדיקה יועברו לפרקליטות הצבאית.

נאג'ר בת ה-21, אחות במקצועה, נהרגה מזרחית לחאן יונס, במהלך ההפגנות האלימות ליד גבול הרצועה. ממשרד הבריאות בעזה נמסר כי בפעם השנייה מאז תחילת הפגנות "צעדת השיבה" בגבול עזה נהרגה אישה מפגינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר