הקרב על ירושלים

יוסי דייטש יציג לח"כ משה גפני: כך אנצח בירושלים

סגן ראש עיריית י-ם יוסי דייטש ייפגש עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, כך נודע ל" כיכר השבת". דייטש יציג מפה לפיה סיכוייו לנצח בקרב על ראשות העיר ירושלים - גבוהים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוסי דייטש בלשכתו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הקרב על ירושלים: סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש ייפגש בשעות הצהריים (רביעי) עם יו"ר ' דגל התורה' ח"כ משה גפני, כך נודע ל" כיכר השבת".

דייטש ינסה לקבל את תמיכת 'דגל התורה' לראשות העיר ירושלים, זאת במידה ויחליט להתמודד על התפקיד הבכיר בעיר הבירה. דייטש יציג לגפני מפה לפיה סיכוייו לנצח בקרב על ראשות העיר - גבוהים.

דייטש ינסה לשכנע את גפני כי ביכולתו לנצח במאבק על ראשות העיר, בטח בזמן שישנם שני מועמדים מהציונות הדתית ועוד מועמדים מהציבור החילוני.

ל"כיכר השבת" נודע כי דייטש צפוי לשמוע מגפני כי בדגל התורה טרם החליטו האם בכלל יש עדיפות לראש עיר חרדי בעיר הבירה המעורבת.

יוסי דייטש בכנסת (צילום: כיכר השבת)

יצוין כי ב'דגל התורה', יש קולות כי במקרה שיש מועמד חרדיהרי שיש עדיפות לתמוך בו, אך יתכן ויבקשו להריץ את סגן ראש העיר יצחק פינדרוס לתפקיד.

ל"כיכר השבת" נודע כי יוסי דייטש נפגש לאחרונה גם עם השר אריה דרעי, יו"ר ש"ס, וביקש ממנו את תמיכת המפלגה הספרדית.

יצוין כי למרות שדרעי הצהיר כי ירושלים אינה צריכה ראש עיר מגזרי, במידה ודייטש יצליח להביא תמיכה חרדית מלאה, הרי שגם ש"ס תצטרף לתמיכה במועמד החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר