זהירות; קשה לקריאה

באכזריות נוראית: כך גננת הרגה תינוקת

סייעת בגן בפתח תקווה גרמה למותה האכזרי של תינוקת בת 14 חודשים, כשנשכבה עליה לזמן רב - והמשיכה לצפות בטלפון הנייד שלה • הסייעת: "רק ניסיתי להרדים אותה" (בארץ)

יסמין וינטה ז"ל (צילום משפחתי)

הותר לפרסום, כי סייעת בפעוטון בפתח תקווה גרמה למותה של התינוקת יסמין וינטה, באמצעות אלימות קשה ואכזרית. מעצרה הוארך היום (רביעי), אך שמה עדיין אסור בפרסום בשלב זה.

מצלמות אבטחה ישנות, שהעובדות בגן שכחו מקיומן, תיעדו כיצד סחבה החשודה את הפעוטה ביד אחת, כשהיא תלויה באוויר, והשליכה אותה בחוזקה כשפניה נחבטות במזרון.

לאחר מכן הסייעת כיסתה בשמיכה את כל גופה של הפעוטה, ושל פעוטה נוספת, והתיישבה עליהן אגב צפייה במסך הטלפון שלה.

כאשר פעוטה אחת ניסתה לנוע, הפכה אותה הסייעת פעם נוספת ונשכבה שוב על הפעוטות, שחדלו לנוע בשלב זה - כך על פי התיעוד המזעזע.

דבריו של הקצין שחקר את הפרשה הקשה (צילום: דוברות המשטרה)

הסייעות ומנהלת הגן נעצרו, מאחר ובמצלמות האבטחה נתפס תיעוד רב המוכיח התנהגות זהה, או שותפות לה, ביותר מעשרה מקרים.

יצוין, כי סנגורה של החשודה המרכזית, עו"ד קובי מרגולוב, הציע "לצנן את ההתלהבות" ודרש לבדוק האם מותה של הפעוטה אכן נגרם כתוצאה ממעשיה של הסייעת. לטענתו, חומרי החקירה טרם הוצגו לו.

בדברים שמסרה הסייעת באמצעות עורך דינה, היא אמרה: "מאז האירוע אני לא מפסיקה לבכות. אולי התרשלתי אבל אני לא רוצחת" - צוטטה הסייעת ב'ישראל היום'.

אימה של התינוקת שנהרגה, דורינה וינטה, התראיינה לוואלה! NEWS, לאחר שקברה את ביתה בארץ מוצאם, מולדובה.

"אני רוצה להגיע לבית המשפט כדי להסתכל לגננת לתוך העיניים, ולשמוע ממנה מה עשתה לבת שלי", אמרה האם, והוסיפה: "אין לה מה לחפש יותר בישראל, כבר בזמן הקרוב נהגר בחזרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר