סוער באלעד • האזינו

צוריאל קריספל לפני חצי שנה: אין ציבור מקופח באלעד

הבוקר, תקף צוריאל קריספל את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש וטען כי העיר הידרדרה, אלא שלפני כחצי שנה טען כי אין ציבור מקופח באלעד. וכיצד הוא מגיב לסתירה? (חרדים, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
קריספל ופרוש. ארכיון (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

סגן ראש עיריית אלעד, צוריאל קריספל, איש ש"ס, יצא הבוקר (חמישי) למתקפה חריפה - בשיחה עם "כיכר השבת" - נגד ראש העיר ישראל פרוש, אלא שרק לפני חצי קריספל התבטא אחרת.

בשיחה עם "כיכר השבת", אמר קריספל, כי "אני קורא בתקשורת כמה פרוש נדיב, הפכו אותו לקים ג'ונג און, כולם מפחדים ממנו. העיר אלעד, זו עיר שכולם עלו אליה לרגל ללמוד איך מפתחים את העיר, אבל היא הידרדרה מאז שהגיע פרוש וגנב את הבחירות".

"העיר מרוסקת לחלוטין", האשים קריספל, "מחלקות העירייה לא מתפקדות ובעיתונות המקומית בה משקיע פרוש 2 מיליון שקלים בשנה, אין שום מילת תודה ליו"ר ש"ס אריה דרעי לאחר שנתן לו תקציבי עתק". קריספל אף הצהיר כי "אני לא רוצה להישאר בעיר במידה ופרוש יתמודד שוב. בושה לשבת על יד דבר כזה".

לפני כחצי שנה, ביום שלישי כ"ה בחשוון, התראיין קריספל לעיתונאי איתי גדסי ברדיו 'קול חי', ונשאל על כך שבדרך כלל כשנבחר מישהו לראשות העיר, הוא צריך לדאוג לציבור שלו, וזה בא על חשבון ציבורים אחרים.

זה מה שקריספל השיב אז, בניגוד לדבריו היום: "אני יכול לומר לך באחריות, שברוך השם אנחנו כחלק מהקואליציה, כל משאב ציבורי, שזה החל ממוסדות חינוך, בהקצאות, באירועי תרבות, בכל דבר, אנחנו מתחלקים בצורה שווה. כל הציבורים מקבלים את שלהם שווה בשווה, זה מתחלק אחד חלקי 15 בכל תחום".

"אני לא חושב שהציבור הספרדי, או הליטאי או החסידי באלעד, מישהו יכול להגיד שהוא מקופח במשהו", הוסיף קריספל. לדבריו, "אני יושב ראש ועדת הכספים, אנחנו חברים בכל הוועדות, יש לנו נציגות טובה בכל חלוקה, והדברים האלה באים לידי ביטוי בשטח, ברוך השם".

בתגובה לדברים, אומר קריספל ל"כיכר השבת" כי "בהחלט, ללא ספק, אני וחבריי מכלל חברי המועצה השכלנו לנווט את המערכת למרות העומד בראשה, על שלל התהגויותיו הדורסניות ותכונותיו הלא ראויות, דאגנו ועמדנו על כך שהחלוקה תהיה צודקת, לא תמיד הצלחנו, אך ברוב הפעמים כן.

"עם כל הכבוד לראש העיר, הוא לא הביא את המשאבים מרח' פרס 2 או משאר אחוזות המשפחה, אלו הם כספי ציבור, ומשכך, אני כיו"ר ועדת הכספים ושאר חברי מועצת העיר, ליטאים כחסידים, תימנים וספרדים, עשינו כל אשר לאל ידינו, כאמור, כדי שתהיה חלוקה צודקת והוגנת, וזאת בזכות השקט שהבאנו לעיר ונלחמנו עליו למרות מורת רוח של חלק לא מבוטל מהציבור.

"נהגנו באחריות בוגרת, כבשנו את תסכולינו מההתנהלות הקלוקלת ברמה המערכתית והמנהלתית הנמצאת בשפל, זה לא סוד מה שקורה לצערי במחלקת ההנדסה, שחלק מאלו שמסתובבים שם בקיאים היטב בהלכות 'נטילת ידיים', יש לי עצה למשפחה, תסתפקו בתגובה הזו ותעצרו, אחרת יכלה הזמן והראיות לא יכלו... וד"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר