הנסיבות נחקרות

פיצוץ בבניין מגורים בשדרות: שלושה נפגעו

שני קירות קרסו בבניין מגורים בעיר שדרות. הסיבה לפיצוץ עדיין לא ברורה לחלוטין. מהמקום פונו שלושה נפגעים, שנים מהם במצב קשה עם כוויות ופציעות נוספות (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

בשעה 05:13 בבוקר נשמע פיצוץ בבניין מגורים ברחוב יונה בעיר שדרות. כוחות משטרה, חירום והצלה רבים הגיעו למקום והחלו בפעולות מצילות חיים שכללו פינו דיירי הבניין.

לאחר סגירת הזירה החלו חבלני משטרת ישראל יחד עם גורמי כב"ה בחקירת נסיבות הפיצוץ שגרם נזק רב לדירה, כולל קיר חיצוני של חדר השינה שעף מעוצמת ההדף, בדירה בה ארע הפיצוץ ומספר דירות נוספות בבניין.

מדוברות הכיבוי וההצלה נמסר כי צוותי כיבוי וחילוץ פעלו לחילוץ שני לכודים. לוחמי האש אשר הגיעו למקום החלו בפעילות חילוץ מהירות בכדי לחלץ את 2 הלכודים מקריסת 2 הקירות ומיד בתום פעולות החילוץ העבירו את הלכודים לידי טיפול רפואי.

יעקב בר יוחאי חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף שדרות ושער הנגב שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים שחולצו מההריסות בהכרה וסבלו מכוויות וחבלות. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה העניקו סיוע לנפגעי החרדה עקב אופי האירוע. צוותי כיבוי ומשטרה פעלו בזירת האירוע לבדיקת הנסיבות ולשלול שאין לכודים או פצועים נוספים במבנה".

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה 2 צעירים כבני 25 במצב קשה, בהכרה, עם כוויות בגופם בדרגות ב' ו- ג' ופציעות נוספות לאחר שנפלו מהקומה השלישית לקומה השנייה. במקום מטופלים מספר נפגעי חרדה.

בתחילה עלה החשד, כי מדובר בפיגוע חבלני, אך בדיקת חבלני המשטרה הזימה חשד לפיצוץ מפגיעת רקטה או פלילי. ההערכות כעת הן שמדובר בפיצוץ בלון גז. מהמקום פונו שלושה נפגעים לטיפול רפואי בבתי החולים סורוקה וברזילי.

חוקרי המשטרה יחד עם חבלני המשטרה וחוקר מטעם כב"ה ממשיכים בפעולות החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר