החשדות לשחיתות

ראש עיריית חדרה ישוחרר למעצר בית

צביקה גנדלמן ישוחרר למעצר בית של מספר ימים ויורחק מהעירייה לתמשך מספר שבועות. המשטרה עדיין ממשיכה בחקירת החשדות סביב הפיכת בית אבות לבניין מגורים (בארץ)

גנדלמן בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן, שנעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות בפרשת שחיתות, ישוחרר היום (ראשון) למעצר בית של כמה ימים ויורחק מהעירייה לתקופה של כמה שבועות.

כזכור, גנדלמן איש מפלגת 'יש עתיד' נעצר ביום שני בשבוע שעבר יחד עם הנהג שלו, ראש הלשכה והקבלן סמי לוי, ששימש בעבר כממלא מקום ראש העיר מטעם ש"ס. גנדלמן חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ומעצרו הוארך בשבוע. על פי החשד, ראש העיר והבכירים שנעצרו איתו פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. לאחר מעצרם, נערכו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם.

במפלגת 'יש עתיד' השעו עם פרסום הפרשה את ראש העיר מחברותו במפלגה והודיעו כי הם מצפים שישעה את עצמו מתפקידו.

על פי הדיווחים מהחקירה, גנדלמן צולם והוקלט בלשכתו כל העת בשל החשד כי מערכת היחסים שלו עם הקבלן סמי לוי אינה תקינה.

עיקר החקירה מתמקדת עדיין בפרויקט בית האבות של היזם לוי בשכונת גבעת אולגה. החוקרים סבורים כי לוי לא באמת רצה שיהיה במקום בית אבות ופעל בעזרת גנדלמן לשינוי התוכניות כדי לבנות במקום בית האבות בנייה מוזלת לצעירים. מהלך זה בוצע לאור "התנגדות" של התושבים לבניית בתי האבות, ואולם במשטרה חושדים כי היה זה מהלך מתוכנן של גנדלמן וסמי לוי, לאור תמיכתו של האחרון בגנדלמן.

החוקרים חושדים, כי לוי סגר דילים פוליטיים עבור גנדלמן ולכן נלחם ראש העיר להקים את הפרויקט כפי דרישתו של הקבלן. על פי החשד, לאור מערכת היחסים בין ראש העיר לבין הקבלן לוי, האחרון דאג עבורו להסכמים קואליציוניים גם לקראת הבחירות שעומדות בפתח בחודש אוקטובר הקרוב, שכן גנדלמן הוא המתמודד היחיד לראשות העיר.

סנגורו של גנדלמן, עו"ד ליאור אפשטיין, מסר בתגובה אחרי מעצרו של ראש העיר: "שוחד בחירות, או כקבוע בחוק הטיית בחירות, הינה עבורה סבוכה וקשה להוכחה. הטיית בחירות, שעוד לא התקיימו, מחייבת קונסטרוקציה משפטית מאוד מורכבת. נמתין לפעולות החקירה, ונזכור שלעובדות שלעצמן אין שום ערך כשמדובר בעבירה שהיא כל כולה הגיון משפטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר