הצתות בהרי ירושלים

השריפה בסנהדריה: בעקבות משחק ילדים

מכבי האש פרסמו את תוצאות חקירות השריפות הרבות ביום שישי, שניים בהרי ירושלים שהחלו ככל הנראה מהצתה והשריפה בסנהדריה שם החלה בעקבות משחק ילדים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
השריפה בשכונת סנהדריה (צילום: דוברות מכבי האש)

מכבי האש פרסמו את מסקנות חקירות השריפות שהשתוללו בסוף השבוע וקבעו כי השריפה שפרצה ביום שישי בסמוך למעיין איתמר הנמצא דרומית למושב אורה מקורה על פי החשד בהצתה.

צוותי כיבוי והצלה רבים בתוספת חמישה מטוסי כיבוי הוזנקו למקום, והצליחו לבלום את השריפה לפני שזאת התפשטה אל כלל החורש, מתקני תשתית וישובים סמוכים. כתוצאה מהשריפה, נזק נגרם לעשרות דונמים של חורש טבעי ולחיות הבר.

שריפה נוספת ביום שישי במורדות עין כרם, בסמוך לבית החולים הדסה אף היא ישנו חשד להצתה. למקום הוזנקו 8 צוותי כיבוי והצלה, אשר הצליחו לבלום את השריפה ומנעו ממנה לדלג על עבר בית החולים והישובים הסמוכים.

לעומת זאת השריפה בשכונת סנהדריה החלה בעקבות משחק ילדים באש. השריפה החלה בסמוך לשעה 15:50 אז דווח לחדר המבצעים של כב"ה ירושלים, על שריפת חורש ועשבים שהתפשטה במהירות רבה לחצר של בניין דירות ומשם למספר דירות בבניין.

לוחמי האש שהוזנקו בכוחות גדולים למקום, בלמו את האש, כיבו את הבתים הבוערים ומנעו את התפשטות האש למבנים סמוכים. כתוצאה מהשריפה, נשרפו 2 בתים כליל על תכולתם, ונזק נגרם לחצרות ולמבנה כולו.

על פי מסקנות חקירת מכבי האש השריפה החלה ככל הנראה בעקבות משחק ילדים באש בשטח פתוח, בחסות החום והרוחות, האש דילגה במהירות לעצים ושיחים שצמחו בתוך חצר של בניין, ומשם האש התפשטה לדירות שנשרפו כליל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר