הישורת האחרונה

לקראת הצגת חוק הגיוס: ש"ס ויהדות התורה בהודעה משותפת

שעות לאחר ששר הביטחון אביגדור ליברמן העביר לידי ראש הממשלה בנימין נתניהו את המלצות הוועדה שהקים במשרד הביטחון, מגיבות המפלגות החרדיות לדברים בהודעה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על רקע ההסתה כנגד ראשי המפלגות החרדיות בשל מתווה הגיוס החדש המתגבש בימים אלו, סיעות ש"ס ו'יהדות התורה' יצאו הערב (ראשון) בהודעה משותפת כי מי שיכריעו בנושא הם גדולי ישראל בלבד.

שעות לאחר ששר הביטחון אביגדור ליברמן העביר לידי ראש הממשלה בנימין נתניהו את המלצות הוועדה שהקים במשרד הביטחון, המלצות והצעת חוק אותם יבקש להעביר, עם שינויים קלים עליה יעמלו בוועדת חוץ וביטחון, וההסתה כנגד ראשי המפלגות החרדיות החלה.

במודעות שהודפסו על ידי קיצוניים נכתב בין היתר: "בוגדים ומחסלים את עולם התורה" לצד תמונות השר אריה דרעי, סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני. במודעות אחרות נכתב: "גפני הבוגד, מספסר בנשמות".

הערב פרסמו המפלגות החרדיות, ש"ס ו'יהדות התורה', הודעה משותפת עם התייחסות רשמית ראשונה להגשת ההמלצות.

"בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה, עדכן ראש הממשלה בנימין נתניהו כי שר הביטחון אביגדור ליברמן אמור להביא בהקדם את תזכיר חוק הגיוס לאישור היועמ"ש ולהפיצו לאחר מכן".

במפלגות הדגישו והבהירו: "כי עם קבלתו יביאו הנציגים החרדיים את תזכיר החוק לשולחנם של מרנן ורבנן גדולי וחכמי התורה, אשר הם לבדם יכריעו בנושא ויורו את הדרך בה נלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר