סוער בפתח תקווה

מכה לברוורמן: גם אורנה דוידאי עוברת לרשימה חדשה

דרמה פוליטית בפתח תקווה: סגניתו של ראש העיר איציק ברוורמן, אורנה דוידאי, הודיעה על פרישה מסיעתו של ברוורמן, וחבירה למועמד לראשות העיר איתי שונשיין (חדשות, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
שונשיין ודוידאי (צילום מסך מתוך פייסבוק 'מחוברים')

דרמה פוליטית בפתח תקווה: סגניתו של ראש העיר איציק ברוורמן, אורנה דוידאי, הודיעה על פרישה מסיעתו של ברוורמן, וחבירה למועמד לראשות העיר איתי שונשיין.

דוידאי, שבבחירות האחרונות הוצבה במקום השלישי ברשימה, החליטה לפרוש מסיעתו של ברוורמן שבועות ספורים לאחר שאיציק ישראל, שהיה במקום השני ברשימתו של ברוורמן, נטש והצטרך לאורי אהד.

שונשיין יתמודד לראשות העיר ולמועצת העיר במקביל, תחת רשימה חדשה בראשותו בשם "מחוברים".

ל'כיכר השבת' נודע כי לפני מספר שבועות נערכה פגישה בלשכתו של ראש העיר ברוורמן, שם דובר על כך שדוידאי תוצב במקום השני ברשימה ולמרות זאת החליטה דוידאי לפרוש מהברית עם ברוורמן ולצאת לדרך חדשה.

בסביבת דוידאי טוענים כי הסיבה לפרישתה היא שההבטחות להשאירה כמספר 2 ברשמיתו של ראש העיר איציק ברוורמן לא היתה רצינית. לפי הערכות בקרוב יתמנה חבר המועצה רועי פן למספר 2 של ראש העיר.

במערכת הפוליטית בפתח תקווה מסמנים את פרישתה של דוידאי לאחר פרישתו של ישראל, כהבעת אי אמון מוחלטת בראש העיר שנותר כעת לבדו ויאלץ להרכיב רשימה חדשה במקביל להתמודדותו לראשות העיר.

"אין ספק שהצעד הזה כמו גם הריצה של שונשיין פותחים מחדש את המירוץ לראשות העיר פתח תקווה", אומרים גורמים בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר