נשים למען הכותל

דרישה: למנוע בראש חודש את הפרובוקציה בכותל

עו"ד הראל ארנון, בא כוחם של ארגון "נשים למען הכותל", פנה בדרישה שרב הכותל יפעיל את סמכותו על מנת למנוע את כניסת נשות הכותל בראש חודש תמוז • המכתב (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פרובוקציה בכותל. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

לקראת אירועי הפרובוקציה הצפויים של נשות הכותל כמדי ראש חודש, שיגר עו"ד הראל ארנון, בא כוחם של ארגון "נשים למען הכותל" והמטה המשותף לשמירה על קדושת הכותל, מכתב ליועץ המשפטי של משרד הדתות, בו הוא דורש כי רב הכותל יפעיל את סמכותו על מנת לעצור את האלימות ולהורות על אי כניסתן של נשות הכותל בראש חודש תמוז (חמישי) כפי שהכריז שיעשה כבר בחודש שעבר.

האלימות בראש חודש ברחבת הכותל הפך לדבר שבשגרה. נשות הכותל שקבלו הקצאת שטח בפינת עזרת הנשים, אינן עומדות בדרישות הסדרנים וכמדי חודש, מגיעות הנשים ומעוררות פרובוקציה.

לאחרונה הבינו מקבלי ההחלטות כי התנהגות נשות הכותל היא זאת שפוגעת בכותל ועל כן, הורה הגר"ש רבינוביץ להרחיקן מהכותל בחודש שעבר.

מהומה מול "נשות הכותל" (צילום ארכיון: מתוך "נשות הכותל" ביוטיוב)

במכתבו ציין עו"ד ארנון את סמכויותיו של רב הכותל ואף ציין כי כפי שהזהיר היועמ"ש לפני חודש, עליו לנצל את מלוא סמכויותיו על מנת שנשות הכותל לא יגיעו בראש חודש תמוז לרחבת הכותל.

מארגון נשים למען הכותל נמסר כי "בחודשים האחרונים, נוכחו כל המתפללים ומקבלי ההחלטות לגלות כי נשות הכותל אינן חפצות בתפילה אלא בלחרחר מלחמות ולפגוע במי שמגיע למקום המקודש ביותר על מנת להתפלל. על כן, כפי שהכריז רב המקומות הקדושים הרב רבינוביץ בחודש שעבר, עליו לממש זאת כעת ולמנוע מנשות הפרובוקציות להגיע בראש חודש תמוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר