לאחר הפוגה

בנימין נתניהו ייחקר שוב בנוגע לתיק 4000

ראש הממשלה ייחקר היום שוב במעונו בנוגע ליחסים בינו ובין שאול אלוביץ' בעלי בזק ואתר החדשות 'וואלה' ויתעמת עם עדותו של מקורבו לשעבר שהפך לעד מדינה, ניר חפץ (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום (שלישי) שוב בנוגע לפרשת בזק-וואלה! (תיק 4000). מדובר בחקירתו השמינית של ראש הממשלה שמגיעה לאחר ההפוגה הארוכה בחקירות, שנבעה בין היתר בגלל אילוצים ביטחוניים והמתיחות בצפון.

חוקרי היחידה הכלכלית בלהב 433 יתייצבו הבוקר מול נתניהו לחקירה נוספת והם צפויים לעמת את ראש הממשלה עם עדותו של עד המדינה ניר חפץ שקושר את נתניהו ליחסי השוחד לכאורה עם שאול אלוביץ' ואתר "וואלה!".

על פי טענות חפץ הוא היה איש הקשר של נתניהו מול וואלה ולדבריו, בתמורה לסיקור האוהד העניק נתניהו הקלות רגולטוריות לבזק.

החוקרים מגיעים לבית ראש הממשלה, ארכיון, יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך החקירה, ולאחר חתימתו על הסכם עד המדינה, הצליחו החוקרים לקבל את מכשיר הסלולרי של חפץ, שבו על-פי החשד התקבלו הוראות מבני משפחת נתניהו - בעיקר מרעייתו שרה ובנו יאיר - וכן הוראות השיבוש לכאורה שהועברו למחיקת מסרים כאלה ואחרים.

בשבועות האחרונים הצליחו חוקרי היחידה לשחזר את כל ההודעות שנמחקו, והיום צפוי נתניהו להתעמת עם הראיות. נתניהו כבר טען בעבר שהוא עצמו לא העביר מסרים כאלה ומבחינתו הוא לא העניק שום הקלות לשאול אלוביץ בבזק, ואף לא קיבל שום תמורה מאתר "וואלה!". עם זאת, עדותו של חפץ משלימה את עדותו של עד המדינה שלמה פילבר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת, שקשר גם הוא את נתניהו להקלות שקיבלה בזק.

נתניהו צפוי להיחקר בהמשך גם על התיקים הנוספים שתלויים כנגדו ועל פי ההערכות הוא צפוי להיחקר עוד פעמים רבות בכל שלושת התיקים: תיק המתנות (1000), תיק שיחות נתניהו-מוזס (2000) ותיק בזק (4000).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר