העתירו בתפילה

מצב הפצועה מהפיגוע בעפולה עדיין קשה

הנערה שובה מלכה בת ה-18 שנדקרה בפיגוע הדקירה בעפולה עדיין במצב קשה אך יציב והיא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים העמק בעפולה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

מבית החולים העמק נמסר כי מצבה של שובה מלכה נערת האולפנה בת ה-18, תושבת מגדל העמק, שנדקרה אתמול (שני) על ידי מחבל בעפולה, מוסיף להיות קשה ויציב. היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ.

כמו כן, נמסר כי הארכת מעצרו של המחבל תושב ג'ינין בן ה-20 החשוד בפיגוע הדקירה תתקיים בבימ"ש שלום נצרת בהעדרו עקב אשפוזו בבית החולים לאחר שנורה ברגליו על ידי כוחות הביטחון כמה דקות לאחר הפיגוע.

הפרמדיקים של מד"א שימי פרג'י ונתי ליאני סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה. נערה כבת 18 ישבה על כיסא בכניסה לחנות כשהיא בהכרה וסובלת ממספר פציעות מדממות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה לבית החולים העמק הסמוך".

מיכל, אמה של שובה מלכה, תיארה בבית החולים העמק את נסיבות האירוע שמטלטל את חיי המשפחה כולה. לדבריה, "היא הייתה בדרך לבחינת בגרות באזרחות, כשראתה מולה מחבל עם סכין. היא צעקה לעברו 'רשע'. הוא דקר אותה באכזריות כמה פעמים. אני מצפה שמדינת ישראל תרגיש כמונו, ההורים, אחריות על הילדים שלה".

"אני רוצה שכהורים, כולנו נוכל להרגיש בטוחים כשילדינו מסתובבים ברחובות. אנחנו מצפים לתגובה חד משמעית", הוסיפה האם הנרגשת.

מיכל הדגישה: "הקדוש ברוך הוא עשה איתנו נס מאוד גדול. אנחנו מקווים שבעזרת השם היא תצא מזה בשלום. אני רוצה להודות לכל מי שהתפלל עבורה. תמשיכו להתפלל".

שמה לתפילה: שובה מלכה בת מיכל בתוך שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר