פרשת הצוללות

נתניהו לחוקרים: "לא ידעתי שדוד שמרון ייצג את מיקי גנור"

נתניהו מסר עדות פתוחה במשך חמש שעות בפרשת הצוללות הגרמניות. "ראש הממשלה מברך על ההזדמנות שניתנה לו להבהיר את התמונה" נמסר הערב מטעמו של נתניהו (בארץ)

נתניהו (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) לחוקרי המשטרה כי לא ידע שמקורבו, עו"ד דוד שמרון, ייצג את מיקי גנור - נציג המספנה הגרמנית שמכרה את הצוללות לישראל. עדות נתניהו בפני החוקרים בפרשת 3000 נמשכה כחמש שעות.

נתניהו לא חשוד בפרשה, והעדות שמסר היום בה מוגדרת "עדות פתוחה". בין החשודים בפרשה, נמצאים קרובי משפחתו של נתניהו, דוד שמרון, יצחק מולכו, כמו גם ראש לשכתו לשעבר דוד שרן. עד המדינה בפרשה הוא מיקי גנור, נציג המספנה הגרמנית בישראל.

חוקרי היחידה הכלכלית בראשות תת ניצב אלי אסייג שאלו את נתניהו כיצד מתבצע ההליך לרכישת רכש ביטחוני רגיש, וכיצד מתקבלות בו ההחלטות. לפי עדות נתניהו היום, בתהליך קבלת ההחלטות סביב העסקה לא נפל דופי.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר הערב: "ראש הממשלה נתניהו מסר עדות פתוחה בתיק 3000. הוא פירט בהרחבה את מכלול השיקולים המקצועיים שהנחו אותו בקבלת ההחלטות בנושא הצוללות וכלי השייט וחשיבותם לביטחון המדינה".

"ראש הממשלה מברך על ההזדמנות שניתנה לו להבהיר את התמונה בשלמותה ולשים קץ אחת ולתמיד לטענות השווא שהושמעו נגדו על ידי פוליטיקאים ואחרים".

במשטרה מסרו: "החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

גנור בבית המשפט, לאחר שהפך לעד מדינה (צילום ארכיון: אורי דוידוביץ', ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר