שלושה נעצרו

פינוי נתיב האבות: 12 שעות, 2,300 שוטרים

לאחר למעלה מ-12 שעות ובסיוע 2,300 שוטרים השלימה המשטרה את פינוי המתבצרים מ-15 המבנים ב'נתיב האבות'. 6 שוטרים נזקקו לטיפול, שלושה מתבצרים נעצרו (אקטואליה)

פינוי המתבצרים (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

לאחר למעלה מ-12 שעות השלימה אמש (שלישי) המשטרה את פינוי אחרוני המתבצרים מ-15 המבנים ב'נתיב האבות' שבגוש עציון בהתאם להחלטת בית המשפט. כעת, צה"ל ומשרד הבטחון ישלימו את משימת פינוי המטלטלין והריסת המבנים.

במהלך שעות הערב נעצרו שלושה חשודים. חשוד אחד (בגיר) נעצר בחשד לתקיפת שוטרים וחשוד נוסף (קטין) לאחר שהשליך חפץ וגרם לפציעת שוטר. שני החשודים שנעצו נלקחו לחקירה. חשוד נוסף (קטין) נעצר בבסיום הפינוי, בגין ידוי בקבוק לעבר הכוחות.

תחילת פינוי נתיב האבות (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הפינוי נפצעו מספר שוטרים, מתוכם 6 פונו לקבלת טיפול רפואי, מרביתם שוחררו ואחד נותר להמשך טיפול.

במהלך המבצע נטלו חלק כ-2,300 שוטרים ולוחמי מג"ב. כמו כן הורחקו למעלה מ-500 צעירים על גבי 15 אוטובוסים שהוקצו לכך. מרבית המשפחות המתגוררות במקום כמו גם מאות מתיישבים נוספים התפנו מרצון כשהם בוכים על אובדן הבית.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל נערכה לביצוע המשימה שהוטלה עליה באופן מסודר, על מנת לאפשר פינוי שקט ומכובד ולהימנע ככל הניתן מפגיעה במפונים או בכוחות הביטחון. השוטרים פעלו בסובלנות, תוך איפוק מקסימלי והידברות שנמשכה כל העת מול תושבי המקום וההנהגה המקומית והרוחנית, הכל בכדי למנוע חיכוך ולהשלים את ביצוע המשימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר