השחיתות בחדרה

שוטר נחקר בחשד שדיווח בסתר לראש העיר

שוטר מתחנת חדרה נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שהדליף מידע לגנדלמן על חקירת השחיתות. בסיום חקירתו הוא שוחרר בתנאים מגבילים והרחקה ממקום עבודתו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גנדלמן בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

פרשת השחיתות של חדרה מסתבכת: על פי הדיווח ב-ynet, שוטר מתחנת משטרת חדרה נחקר לפני כשבוע במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שהדליף לראש העיר חדרה צביקה גנדלמן מידע על חקירותיו. השוטר חשוד בהדלפת מידע ושיבוש החקירה. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים והרחקה ממקום עבודתו. השוטר אינו חלק מצוות החקירה של ראש העיר, שחשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

כזכור, גנדלמן נעצר ביום שני בשבוע שעבר יחד עם הנהג שלו, ראש הלשכה והקבלן סמי לוי, איש ש"ס לשעבר, ששימש בעבר כממלא מקום ראש העיר. גנדלמן חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ומעצרו הוארך בשבוע. על פי החשד, ראש העיר והבכירים שנעצרו איתו פעלו לכאורה במסגרת תפקידם על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. לאחר מעצרם, נערכו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם. ביום ראשון שוחרר גנדלמן למעצר בית עד 18 ביוני. הוא הורחק מהעירייה ומכל מוסדותיה לתקופה של 45 יום.

בשבוע שעבר פורסם ב-ynet כי גנדלמן צולם והוקלט על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה, מה שהוביל לחשד כי ביצע עבירות פליליות. במהלך החקירה הסמויה הכניסו אנשי יחידת הטכנולוגיה של להב 433 מצלמה ואביזרי הקלטה שתיעדו במשך 24 שעות את המתרחש בלשכת ראש העיר. החוקרים רצו ללמוד על מערכת היחסים בין ראש העיר לבין הקבלן והיזם סמי לוי, שנחשב לדמות בעלת השפעה גדולה בעיר חדרה.

החוקרים חושדים כי לוי סגר דילים פוליטיים עבור גנדלמן ולכן נלחם ראש העיר להקים את פרויקט המגורים אותו רצה לבנות על חשבון תכנית מקורית לבניית בית אבות. על פי החשד, לאור מערכת היחסים בין ראש העיר לבין הקבלן לוי, האחרון דאג עבורו להסכמים קואליציוניים גם לקראת הבחירות שעומדות בפתח בחודש אוקטובר הקרוב, שכן גנדלמן הוא המתמודד היחיד לראשות העיר. קבלן נוסף שקיבל אישור להקמת בית אבות בגבעת אולגה הוא קבלן שגנדלמן קנה ממנו את הבית שבו הוא מתגורר היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר