אובדן הביטחון האישי

מפחיד: פורץ משוטט בבית כשהילד בסלון • צפו

בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראה הפורץ כשהוא פוסע על בהונות רגליו ומצליח לגנוב מאות שקלים, ומתעם מקיומו של ילד בן שמונה שנראה שוכב על השטיח בסלון • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפורץ, מאחורי הילד הקטן (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה תערער מחר (חמישי) על החלטת בית המשפט לשחרר פורץ שחדר לבית מגורים וגנב כספים מתיקה של עובדת הניקיון, תוך שהוא מתעלם מנוכחותו של ילד קטן, בן המשפחה, ששכב על השטיח בסלון.

המקרה אירע ביום רביעי שעבר, אז התקבלה במשטרה תלונה בגין התפרצות לדירה וגניבה של מאות ש"ח מתיקה של המנקה, ששהתה באותה עת בבית מגורים בבית באזור השרון.

חוקרי המשטרה צפו בתיעוד ממצלמות אבטחה, והצליחו לזהות את הפורץ, אבי סבן בן 21 מנתניה, מה שהוביל לאיתורו ומעצרו ביום ראשון האחרון.

מתברר, כי סבן נכנס לדירה דרך דלת הכניסה, כשבאותה עת כאמור נמצא בדירה קטין, בן 8, שנראה במצלמות כשהוא שוכב על השטיח ונח. הפורץ ניגש לקולב, גנב מתיקה של המנקה מאות ש"ח ומיד לאחר מכן נמלט מהדירה.

לאחר מעצרו, הובא סבן לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו, אך בית המשפט הורה כאמור על שחרורו, שיידון מחר בבית המשפט המחוזי בלוד, בערעור שהגישה התביעה.

"משטרת ישראל קוראת לציבור להקפיד לנעול את דלת הכניסה אל הבית, גם בשעות בהן נוכחים בני הבית", נאמר בהודעת המשטרה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר