לקראת הכרעה

הקרב באלעד: ח"כי 'דגל' נפגשו עם מאיר פרוש

במהלך השבוע האחרון נפגשו נציגי 'דגל התורה', ח"כ אורי מקלב ויעקב אשר עם סגן השר מאיר פרוש לשתי ישיבות בנושא המירוץ לראשות עיריית אלעד • פרסום ראשון (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מקלב ופרוש (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל - פלאש 90)

המערכה על אלעד: במהלך השבוע האחרון נפגשו נציגי 'דגל התורה', ח"כ אורי מקלב ויעקב אשר עם סגן השר מאיר פרוש לשתי ישיבות בנושא המירוץ לראשות עיריית אלעד.

הפגישה שהתקיימה לבקשתו של ראש העיר המכהן ישראל פרוש, נערכה באישורו של יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני, הפועל לצידו של האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן, באיסוף הנתונים לקראת הכרעה של דגל התורה בעיר אלעד.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגר"י סילמן התבטא כי כל הכרעה שתתקבל חשוב שזה יקרה מתוך כבוד הדדי בין הסיעות והשלמה עם ההחלטה.

יו"ר המפלגה ח"כ גפני הכריע כי כל הפגישות והדיונים שעוסקים בנושאים המוניציפלים ייערכו בהשתתפות חבר הכנסת אורי מקלב האחראי על הנושא המוניציפלי בדגל התורה, ואכן כך נעשה.

ל"כיכר השבת" נודע כי פגישה אחת התקיימה בתחילת השבוע ואילו השנייה התקיימה אתמול.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי הפגישה היתה באווירה טובה והיתה הסכמה ברורה כי התפקיד אכן שייך ל'דגל' אך עם זאת פרוש שטח את הצעתם מדוע כדאי וראוי שישראל פרוש יישאר בתפקיד.

בשלב זה אוספים, כאמור, ב'דגל התורה' את הנתונים אותם יציגו בפני גדולי ישראל שיקבלו את הכרעתם בנידון כאשר עמדתם של גפני ומקלב הינה לדרוש את קיום ההסכם לפיו 'דגל' תריץ מועמד מטעמה ופרוש לא יתמודד לקדנציה נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר