יוצא לקרב

אלקין: "אני היחיד שיכול לנצח מועמד חרדי"

בראיון שיתפרסם מחר, מנתח השר מהליכוד את סיכויו במירוץ לראשות הבירה: "היתרון שלי הוא, שאני לא מאפשר למועמד החרדי להתרחב לעבר כיוון הקולות של החרד"לים ושל הדתיים לאומיים" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אלקין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

רבות דובר על (אי) תמיכת ראש הממשלה בנימין נתניהו במועמדותו של חברו לליכוד השר זאב אלקין, לראשות העיר ירושלים, לאחר המתנה מורטת עצבים של שבועות ארוכים, אלקין הודיע כי יתמודד על ראשות העיר, זאת למרות שטרם קיבל תמיכה פומבית מראש הממשלה.

כעת יוצא אלקין בהצהרה משמעותית, לפיה יתמודד לראשות העיר עד הסוף, גם במידה ולא יזכה לתמיכה רשמית של נתניהו והליכוד. יצוין, כי אלקין 'בונה' על מפלגתו, בין היתר בשל תקציב גדול שיזכה קמפיין הבחירות שלו אם תמיכתה תגיע.

בראיון לעיתון 'כל העיר' בירושלים, שיפורסם מחר (שישי), אומר אלקין: "אני רץ עד הסוף, ואין לי שום כוונה לפרוש. אני מקווה לקבל, ומקווה שזה יקרה, את תמיכת ראש הממשלה והליכוד, אבל גם אם לא - אני מתכוון להתמודד עד הסוף ולנצח".

אלקין אף התייחס לאפשרות של התמודדות מול מועמד חרדי: "אני אתמודד מול כל סיטואציה ומול כל מתמודד שיצטרף למירוץ. אני לא חושב שהסיכוי גבוה שיצטרף מועמד חרדי, אבל הוא כן קיים. במקרה שכזה, אני יודע שמכל המועמדים, אני היחיד שיכול לנצח את המועמד החרדי, בהנחה שלא יהיה פיצול קולות".

במהלך הראיון הדגיש אלקין כי עיקר כוחו הוא בקרב הציונות הדתית: "היתרון שלי הוא, שאני לא מאפשר למועמד החרדי להתרחב לעבר כיוון הקולות של החרד"לים ושל הדתיים לאומיים, שמהם יש לי תמיכה גדולה. ושוב, זה תלוי כמובן בכך שהמועמדים האחרים, יבינו שפיצול קולות יביא את המועמד החרדי לנצח, כי אז תהיה לו אפשרות להגיע לארבעים האחוזים הנדרשים כבר בסיבוב הראשון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר