בכתה והודתה בהתעללות

הורי הפעוטות צעקו על הסייעת: "מפלצת, תתביישי"

מקרה שלישי בתוך זמן קצר: בית המשפט האריך את מעצרה של סייעת פעוטון "הקטנטנים של יעל", שתועדה והודתה כי התנהגה באלימות כלפי תינוקות • טענה: הכניסה אותם ל'חדר חושך' (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
העימות הכואב: הורים מול הסייעת שהתעללה בילדיהם (צילום: עידו ארז, ynet)

אל בית משפט השלום בתל אביב, הובאה הבוקר (ראשון) סיגל אלקיים-וויס (36), סייעת מרמת גן החשודה בהתעללות בתינוקות בפעוטון שבו עבדה, בו שוהים ילדים בגילאי 0-3.

השופט החליט להאריך את מעצרה בפעם השנייה, בשלושה ימים נוספים, כשבמקום נוכחים גם הורים של גן "הקטנטנים של יעל", שצעקו לעברה: "תסתכלי לנו בעיניים. מפלצת. תתביישי לך. מה עשית לילדים שלנו? הכנסת אותם לחדר חושך?".

זאבי כץ, אביה של פעוטה בגן, אמר בבית המשפט: " הקטנה שלנו הראתה מצוקה, כל בוקר היא בכתה. אמרנו לה שזאת האוצר שלנו, אני מתחנן אליך, הילדה בקושי שרדה, תשמרי עליה. זה האוצר הכי יקר שלנו בעולם. המסר שהכי חשוב להעביר - שימו לב לילדים שלכם אם הם חוזרים עם סימנים. אם לא טוב להם בגן".

נחמה כץ, סבתה של הפעוטה, אמרה: "מי יודע מה היא עשתה לנכדה שלי באותו יום? יש לי נכד בן 7 וחצי, הוא היה בגן הזה ותמיד הערכנו את הגן. כשהבן שלי ביום שישי קיבל טלפון ממשטרת רמת גן היינו בשוק חיינו. לא האמנו שזאת סיגי. ילדה שהולכת לשם שנה שלמה, ילדה נבונה שנולדה 900 גרם, ובקושי שרדה. ביקשתי מהגננת, תשמרי על הילדה שלנו. לא ידענו כלום על החקירה. סמכנו עליה בעיניים עצומות. היא ביום רביעי נישקה לי את הילדה. איך אפשר?".

(צילום: יריב כץ, ynet)

נציג המשטרה שלמה חזון אמר בדיון: "יש עדויות של ילדים נוספים וגם תעודה רפואית על גרימת חבלה בתינוקת, שאנחנו חושדים שנגרמה על-ידי החשודה".

באשר לחשיפת ynet בסוף השבוע כי מעבר לשריטות, לחבלות, לפציעות ולנשיכות שנמצאו על גופם של הפעוטות, הגננת גם הכניסה אותם ל'חדר חושך', אמר חזן: "בסוף השבוע גילינו מושג שנקרא חדר חושך ובהחלט צריך להתייחס לעניין הזה. זימנו הורים למשטרה. לא הרפינו לגמרי מהתיק הזה, אנחנו עושים כל שניתן לקצר את הימים והפעולות רק הולכות ומתרבות".

מנגד, עורכת דינה של הגננת שני מורן, טענה: "מרשתי ללא עבר פלילי, הודתה במיוחס לה והביעה חרטה וצער. היא שיתפה פעולה באופן מלא בחקירות. מצבה הנפשי קשה מאוד. היא לא יכולה לשבש את החקירה".

(צילום: יריב כץ, ynet)

כזכור, הגננת נעצרה בסוף השבוע בעקבות תיעוד מצלמות האבטחה. היא חשודה בעבירות של 'התעללות' ו'תקיפת חסר ישע'. היא נחקרה במשטרה, לאחר שאחד ההורים הגיש נגדה תלונה. בצילומי אבטחה מהמקום, נמצא תיעוד של מעשה אלימות שהוביל למעצרה.

לדברי נציגת המשטרה בדיון הקודם, "היא צפתה בצילומים, הודתה והצטערה. היא גם אמרה שאם הייתה רואה סרטון כזה באינטרנט היא הייתה אומרת, 'מי זו המפלצת הזאת שעושה את זה'".

מקרה זה מצטרף לסייעת אינה סקיבנקו המואשמת בהריגתה המחרידה של יסמין וינטה בת השנה וחודשיים בפעוטון "מאשה והדב" בפתח תקווה בחודש שעבר, ולמעצרה של אביה (אביבה) דהן (63), גננת הפעוטון "גן מתוק" בגבעתיים, בו נחשפה שורה של מקרי התעללות על ידי צוות הפעוטון, שנצפו במצלמות האבטחה.

(צילום: יריב כץ, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר