בניגוד לעמדת דרעי

לבקשת נתניהו: בג"ץ דחה בחצי שנה את ההכרעה בגיור

שר הפנים אריה דרעי התנגד שהמדינה תבקש מבג"ץ הארכה של חצי שנה לדון בדו"ח השר לשעבר משה ניסים בנושא הגיור, נתניהו דחה את בקשתו ובג"ץ אישר הארכה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, קיבלה אמש (ראשון) את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, להאריך בשישה חודשים את הזמן לקבלת תגובת המדינה בנושא חוק הגיור, לאחר שמספר ארגונים עתרו נגד מדיניות הממשלה בנושא.

לפני כשבועיים, עם הגשת דו"ח השר לשעבר משה ניסים, יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודיע לראש הממשלה נתניהו כי החרדים מתנגדים בתוקף למתווה החוק של ניסים. "חבל על הזמן, אין מה לדון בדו"ח הזה", אמר דרעי לנתניהו.

שבוע לאחר מכן, במהלך ישיבת ראשי הקואליציה, הודיע נתניהו כי בכוונתו לבקש מבג"ץ ארכה של שישה חודשים עד לתגובת המדינה, וזאת בכדי ללמוד את הדו"ח שהגיש משה ניסים. דרעי התנגד בתוקף אך נתניהו הגיב לו "זו החלטתי", ובזה סיים את הדיון.

ואכן, אמש קיבל בג"ץ את בקשת נתניהו להאריך בשישה חודשים את הזמן לתגובת המדינה, כדי שנתניהו - לבקשתו - יוכל ללמוד לעומק את דו"ח ניסים.

הגר"ש עמאר תוקף את חוק הגיור (באדיבות המצלם)

"שישה חודשים זה הרבה זמן", טוען גורם פוליטי חרדי המעורב בנושא הגיור, "שישה חודשים בסוף קדנציה של ממשלה זה מסוכן, לא מן הנמנע שבחצי השנה הקרובה נדרדר לבחירות, ורק הקב"ה יודע איזו ממשלה תבוא אחרי. לא התעקשנו מספיק מול נתניהו, נקווה שלא נשלם את המחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר