"הכפשות בלתי מוצדקות ונבזיות"

אלעד: אבי דיין הגיש תביעת לשון הרע נגד צוריאל קריספל

חבר מועצת העיר אלעד אבי דיין, שערק מש"ס, הגיש תביעת לשון הרע נגד סגן ראש העיר צוריאל קריספל • דיין ל'כיכר': "בית המשפט יעשה סוף להכפשות" • קריספל מבטיח תגובה כואבת (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
צוריאל קריספל ואבי דיין (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90, דוברות עיריית אלעד)

פרסום ראשון: ארבעה וחצי חודשים לבחירות, והתככים והמהלומות בעיר אלעד שוברים שיא חדש. חבר מועצת העיר אבי דיין תובע את סגן ראש העיר צוריאל קריספל מש"ס ב-70 אלף שקלים, על השמצות והכפשות בשידור חי ברדיו 'קול חי', כשהאשמה המרכזית שהעלה נגדו היא "לקיחת מעטפות במחלקת הנדסה".

דיין, שערק בתחילת הקדנציה ממפלגת ש"ס לסיעתו של ראש העיר ישראל פרוש, נמצא במתיחות תמידית מול סגן ראש העיר מש"ס צוריאל קריספל. כחלק מהמתיחות, השניים לא מדברים ולא החליפו מילה במשך ארבע שנים.

במהלך שידור שנערך ברדיו 'קול חי' בשבוע שעבר, התראיין סגן ראש העיר צוריאל קריספל לדוד חכם וישי כהן, ותקף את מחזיק תיק ההנדסה אבי דיין: "מה צריך להרגיש תושב כשהוא מגיע למחלקת הנדסה? האם הוא צריך 'לדחוף מעטפה', או לא? לך תשאל בכל העיר, זה הסוד הכי גלוי בעיר, לצערי הרב".

דיין וקריספל בישיבת המועצה. ארכיון (צילום: דוברות עיריית אלעד)

קריספל הוסיף: "אני עומד מאחורי המילים שלי. לצערי הרב, זה הסוד הכי גלוי באלעד. דופקים לאנשים בדלת, בבית - אני יכול להגיד שמות - אומרים לו 'אדוני, יש לך חריגת בנייה, או שתשלם או שנדגדג אותך'".

ישי כהן: "תשלם, זה אומר מעטפה לנציג ציבור?".

קריספל: "בוודאי, לנציג ציבור".

התביעה שהוגשה

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר אבי דיין כי "במשך ארבע וחצי שנים ישב קריספל בשקט ולא התלונן על אף 'מחדל'. כעת, כשהבחירות בפתח, הוא נזכר ומאשים בהכפשות שקריות אישי ציבור שעשו הכל למען התושב".

"בית המשפט יעשה סוף להכפשות בלתי מוצדקות ונבזיות", אומר דיין.

צוריאל קריספל מסר ל'כיכר השבת' בתגובה כי "את תגובתי אמסור בבית המשפט כפי שנכפה עליי, למותר לציין שהיא קשה וכואבת".

עו"ד שלומי וינברג פרקליטו של אבי דיין מסר ל'כיכר השבת' כי "תביעה דיבה זו הוגשה בעקבות הכפשות קשות שאין מקומן גם בפוליטיקה מוניציפלית. אנו משוכנעים כי בית המשפט יאמר את דברו באופן נחרץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר