"יותר גרועים מכולם" • האזינו

המועמדת לראשות העיר אשדוד: חרדים אוהבים לדבר כסף

"החרדים אוהבים לדבר כסף, הם יותר גרועים מכולם. אבל כשהם באים לבחור הם באים ב-100%, הם מביאים תעודות של מתים", הקלטות המועמדת לראשות העיר אשדוד, שטוענת: "הכל מזוייף" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
( מתוך אתר 'אשדוד און ליין')

בעוד המועמדים לראשות העיר אשדוד זקוקים לתמיכת המגזר החרדי אחריו הם רודפים כל העת, הרי שהערב (שני) התמונה עלולה להשתנות. הקלטות מסעירות של המועמדת הלן גלבר, חושפות מספר התבטאויות שלה בעבר על המגזר החרדי. גלבר טוענת בתגובה כי מדובר ב"הקלטות מזויפות ומבושלות שאינן ראויות לתגובה".

בין ההתבטאות שנחשפו באתר המקומי "אשדוד און ליין" נשמעת גלבר כשהיא אומרת: "החרדים יותר גרועים מכולם, הם אוהבים לדבר על כסף". ההקלטות בוצעו ככל הנראה באמצעות תחקירנית שהתחזתה כמי שרוצה להפגיש את גלבר עם איש עסקים שיתרום סכום נכבד לקמפיין.

בין הציטוטים המרכזיים מההקלטות שפורסמו: "החרדים הם הגוף הכי משמעותי פה. הם בוחרים עם 100% הצבעה. היה כאן קמפיין לנושא השבת, החלטתי שאני לא נוקטת עמדה ושומרת על ניטרליות כי יש לי כאן 30% חרדים"

גלבר סיפרה על הניסיון לקבל את תמיכת החרדים ולגנוב קולות מראש העיר המכהן יחיאל לסרי: "כרגע אני מנסה לנפץ לו (ללסרי. א-ר) גם את החרדים. יש לי חברים בתוך העדה החרדית שהם גם יועצים הם מנסים...".

האמירה המשמעותית שיכולה לחסל את התמיכה החרדית בגלבר הייתה: "החרדים זה נישה מאוד חזקה. הם אמרו לי לא מרוצים מלסרי. אתה יודע החרדים אוהבים לדבר כסף, הם יותר גרועים מכולם מסתבר. מסתבר שהם הכי הכי.. כשהם באים לבחור, הם באים לבחור 100%.

"יש אצלם הוראה מלמעלה של הרבנים שהם מחליטים מי יהיה ראש עיר. הקול שלהם מאוד משמעותי. על סמך מעטפות ששילם להם מזוודות וכסף תמורת התמיכה לראשות העיר".

באחת ההקלטות דיברה גלבר כי התמיכה של החרדים משתלמת לאחר שהם באים בהמוניהם להצביע: "החרדים באים 100% ואפילו 120% הם מביאים גם תעודות של מתים".

תגובת מטה הלן גלבר ל'כיכר השבת': "ההקלטות שמפורסמות במדיה השייכת לעבריין ג'קי בן זקן, שלסרי הוא בסך הכל בובה על חוט שלו, הינן מזויפות ומבושלות ואינן ראויות לתגובה, ולא לחינם אתרי התקשורת האחרים מסירים את הכתבות האלו מהאתרים שלהם".

עוד הוסיפו: "בימים הקרובים ייחשף הציבור לרעידת אדמה אמיתית שתוכיח את ממדי מעללי החבורה העבריינית שהשתלטה על אשדוד, ואז כבר לא יהיו שאלות על הקלטות למיניהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר